Gå til innhold

Hva gjør dere om sommeren....???

Anbefalte innlegg

Skrevet

med tanke på bading med en ettåring?

Har dere redningsvest eller armringer...eller ingenting?

mini er 1 år i sommer,og vet ikke hva som er best. vi skal til danmark og vi har basseng i hytten vi har bestilt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi holder dem konstant når de er så små eller har dem oppi "flytebil".

Min erfaring er at de liker best å bli holdt tett inntil kroppen når de er så små.

Kos dere!

Skrevet

Dere har vel ikke tenkt å levne 1 åringen alene i vannet? i tilfelle ville jeg hatt på både redningsvest og armringer.

Om dere skal være sammen med han hele tiden bruke ingenting.

Har vært endel i basseng med lillemor, har aldri brukt noe på henne, har prøvd litt med armringer i det siste, men hun er snart 2,5 år.

Skrevet

nei han skal ikke være alene i vannet,men tenkte han kunne flyte litt når vi holdt han i bassenget.

Men sånn flytebil hadde jeg ikke tenkt på. kanskje det var lurt....

Skrevet

Ville ikke brukt flytevest eller armringer, men satset på å holde ettåringen. Hvis du ikke har gått på babysvømming eller badet mye i basseng før, er mamma og pappas armer uansett tryggest. Viktig at sånne småttiser ikke får noen "skrekkopplevelser" med vann, for det kan henge i. God tur til Danmark!

Skrevet

Flytebilene er geniale! Man må jo fremdeles passe på og holde i bilen, men det er lettere å bevege seg litt rundt. Samtidig synes de det er stas å leke med rattet og ikke ha hele kroppen under vann.

Skrevet

takk for svar.

Så litt på nettet nå og fant en tøff på ringo.no

Racerbil enten rød eller blå.

kjøper den:)

Jeg har likom ikke hatt unge om sommeren før,så vet ikke alt som finnes av ting og tang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...