Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det lørdag og jeg har gått inn i min 22 uke + 1-2 dager..

Så det går fremover, jeg har termin i slutten av august, er det flere som har termin rundt da??

Jeg har fått fødeplass på post A..

Vi venter en jente, og gleder oss stort til det..

Nå håper jeg snart 17 mai nærmer seg, da er det ikke lenge igjen til skolen slutter og det er sommerferie, og da er vi alt i juni, da er det ikke mer en to mnd igjen,.,,

Hurra,,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har termin 24.august eg :o) Syns liksom det går litt treigt og, men nå som han sparke så går tida fortare da.. Bur i Haugesund, så såvidt eg forstår så trenge me ikkje bestilla oss plass her :o) Slippe jo å få midt i ferien da, så då klare me oss nok. Glede meg og te skuleslutt.. har eksamen 22.mai

Skrevet

Post A??

Jeg veit bare at jeg har fått plass på sykehuset, jeg. Skal ha 23. aug på BSS.

Skrevet

Vi er omtrent like langt, jeg er i dag 22+4, og har termin 28. august. Vi får en liten gutt, det gleder vi oss til siden vi begge har hver vår store datter fra før (20 og 17 år).

Tiden raser avsted, og nå som sommeren nærmer seg går det jo (heldigivs) enda fortere. Men forsøker å kose meg med både graviditeten og at det er vår/sommer.

En kjempefin tid for oss som vi virkelig bør nyte!

Ha en fin dag! :-)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg har termin 16 august=) jeg ska føde på haukelandsykehus.

Gleder meg så sinnsyk mye nå=)

Skrevet

Hei ..

Ja på Ullevål sykehus har den post A og post B, og en ABC klinikk som er et allternativ for smertelindring..

Men, hva står BSS for??

Skrevet

Ja, dette er en fin tid vi får nyte.,

Vi har også barn fra føe av en på 6 år og en på 10 som gleder seg enormt til babyen kommer..

Ha en fin dag du og..

Skrevet

BSS er buskerud sentral sykehus I drammen :)

Skrevet

Har termin 18.august og bor i Bergen så det blir vel Haukeland sykehus. Må man søke om å få plass?? har ikke peiling på sånt og enten lege eller jordmord har nevnt noe forløbig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...