jente Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 I dag er det lørdag og jeg har gått inn i min 22 uke + 1-2 dager.. Så det går fremover, jeg har termin i slutten av august, er det flere som har termin rundt da?? Jeg har fått fødeplass på post A.. Vi venter en jente, og gleder oss stort til det.. Nå håper jeg snart 17 mai nærmer seg, da er det ikke lenge igjen til skolen slutter og det er sommerferie, og da er vi alt i juni, da er det ikke mer en to mnd igjen,.,, Hurra,,,,
C@milla *EMIL* Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Eg har termin 24.august eg ) Syns liksom det går litt treigt og, men nå som han sparke så går tida fortare da.. Bur i Haugesund, så såvidt eg forstår så trenge me ikkje bestilla oss plass her ) Slippe jo å få midt i ferien da, så då klare me oss nok. Glede meg og te skuleslutt.. har eksamen 22.mai
Piamin Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Post A?? Jeg veit bare at jeg har fått plass på sykehuset, jeg. Skal ha 23. aug på BSS.
Chezka Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Vi er omtrent like langt, jeg er i dag 22+4, og har termin 28. august. Vi får en liten gutt, det gleder vi oss til siden vi begge har hver vår store datter fra før (20 og 17 år). Tiden raser avsted, og nå som sommeren nærmer seg går det jo (heldigivs) enda fortere. Men forsøker å kose meg med både graviditeten og at det er vår/sommer. En kjempefin tid for oss som vi virkelig bør nyte! Ha en fin dag! :-)
Gjest stockholms tjej Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 jeg har termin 16 august=) jeg ska føde på haukelandsykehus. Gleder meg så sinnsyk mye nå=)
jente Skrevet 26. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2008 Hei .. Ja på Ullevål sykehus har den post A og post B, og en ABC klinikk som er et allternativ for smertelindring.. Men, hva står BSS for??
jente Skrevet 26. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2008 Ja, dette er en fin tid vi får nyte., Vi har også barn fra føe av en på 6 år og en på 10 som gleder seg enormt til babyen kommer.. Ha en fin dag du og..
Lacey*har fått erta Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 BSS er buskerud sentral sykehus I drammen
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Har termin 18.august og bor i Bergen så det blir vel Haukeland sykehus. Må man søke om å få plass?? har ikke peiling på sånt og enten lege eller jordmord har nevnt noe forløbig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå