tante grusom master of law Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Synes id er bedre jeg, men hvor vil du handle? På nett eller i Oslo?
mamman til snupp Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 Hva er forskjellen på dem? Vil handle på nett. Har null peiling på sminke, aldri kjøpt noe annet enn billigsminke, og det er noen år siden det også.
mamman til snupp Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 og prisen, er den ca det samme?
tante grusom master of law Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Fader, greier ikke å finne den siden hvor jeg har kjøpt glominerals fra.... Var en norsk side, kanskje den er borte? Men uansett, jeg synes id dekker bedre, men det er mer lysreflekterende pigmenter i glo, så det er en smaksak egentlig. Id får du kjøpt på strawberrynet.com ( de er utsolgt akkurat nå) Der koster et pudder ca 140kr. Koster 400 i Norge. Glominerals er litt dyrere og koster nesten 500 i Norge. Nettsider på glo får du nesten finne selv, da jeg ikke har tid til å lete nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå