Hiv o'hoi Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Har hatt et opphold fra p-plaster noen få uker. Lurer på en ting. Jeg forventer mensen om noen dager, om jeg begynner på plasteret nå, vil det da utsette mensen, eller vil jeg blø uansett? (vet at det da ikke beskytter mot graviditet, men er kun interessert i å utsette mensen nå)
☆Anonymia☆ Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 vet ikke altså,men jeg vil tro at om du ikke hopper rett på et nytt plaster med engang så vil du nok blø litt..
Hiv o'hoi Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 æsj... så kjedelig ! Jaja, takk for svar =)
☆Anonymia☆ Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 ok det =) men er som sagt ikke sikker altså,kan være det ikke er sånn..=)
Hiv o'hoi Skrevet 26. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2008 Ja, men det var det jeg også trodde, så det er nok sånn.. hehe.. Om man vil utsette mensen uten prevensjon så må man få noen piller av legen tror jeg..
☆Anonymia☆ Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 ja det stemmer det,en venninne av meg fikk de pillene da hun skulle til syden,og ikke ville ha mensen..
Hiv o'hoi Skrevet 26. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2008 Ja, men nå er det helg, så kommer meg ikke til legen før til mandag og da er det for sent tror jeg *snufs*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå