hamsterpia Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Fikk mail i går om at vi likevel har fått barnehageplass til mini. Plassen er ikke i den barnehagen vi helst vil ha han i, men i sistevalget (dette fordi vi ikke har noen kjennskap til denne barnehagen). Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har liksom innstilt meg på å være hjemme et år til, og har sett fram til det. Lurer på om jeg kanskje skal gå ned til 50% plass til han jeg. Synes han er altfor liten til å være der fulltid. Han blir 1 år i midten av august. Hva synes dere jeg skal gjøre?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 klaget du på det første avslaget på barnehageplass?? Så heldig du er som har fått plass da... Jeg synes at om du vil gå hjemme med han lenger, så kan du gjøre det. Det kommer jo llitt ann på om dere har råd til det også. Hadde jeg vært deg ville jeg gått for 50 % barnehageplass, kjekt for både mini - og så får du litt tid til å gjøre noe du også.. f.eks jobb
hamsterpia Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 Nei, jeg klaget ikke på avslaget. Ble litt overraska da jeg sjekka mailen min i dag tidlig, og fant ut at vi har fått plass likevel! Tror jeg kommer til å gå for 50% nå, og heller øke til neste år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå