Honningmelon Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Går på p-piller, og begynte å blø LITT for et par dager siden, på sluttet av brettet når jeg egentlig ikke skal blø... Og har nå til tider vonde menssmerter og smerter litt ut på den ene sida. Har blødd på disse pillene før. Men, nå er jeg så bekymret for hvorfor jeg blør bare litt og har menssmerter i tillegg, når jeg egentlig ikke skal blø :-(
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Hvilke p-piller går du på? Da jeg brukte Trionetta hadde jeg masse mellomblødninger. Det hjalp å bytte merke. Er det første gang?
Honningmelon Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 Jeg har blødd en gang før, og da blødde jeg type truseinnleggmengde i 3 mnd ca. Så ble det stopp i tre mnd, og nå begynte jeg å blø litt igjen. Men, disse menssmertene bekymrer meg :-( Får man det når man har mellomblødninger da?
Gjest Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Jeg hadde litt murring men ikke smerter, men jeg blødde ikke så lenge heller. Ville snakket med legen og hørt om det event hjelper å bytte merke. Jeg regner med du har tatt alle pillene, hvis du glemmer en dag så kan man få blødning.
Honningmelon Skrevet 26. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2008 Har tatt alle pillene, ja... er så bekymret for graviditet også, så det bekymrer meg veldig.
Fire småtroll Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Ta kontakt med lege, du må nok bytte piller... Da jeg begynte med mellomblødninger etter mange år på samme pille sa legen at det kunne bety at kroppen har vent seg så til pillene at den har klart å få eggeløsninger på tross av dem, at de ikke var like sikre lenger. Så da fikk jeg en annen type piller (trefasepiller) og blødningene ble borte. Dette er mange år siden da, så jeg husker ikke om jeg hadde smerter i tillegg...
Honningmelon Skrevet 26. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2008 Jeg har ikke gått på disse pillene ett år en gang... begynte å blø på de etter at jeg hadde gått på de i ca. 3 mnd. Blødde da ca. 3 mnd. Så har det ikke blødd noe etter det. Men, nå begynte jeg plutselig å blø, og bekymrer meg for disse menssmertene... i tillegg til at jeg er enormt bekymret for graviditet... Dere tror ikke jeg er gravid? Har tatt alle pillene til samme tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå