Lova Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Jeg er straks i uke 13 (bare), men synes nesten ikke jeg har mage på morgenen. Magen er nesten like flat som ellers. På kvelden derimot, er den en helt tydelig liten, gravidmage. Jeg fråtser ikke i mat heller, så forstår ikke helt at forskjellen kan være så stor. Har bakovervendt livmor og fikk ikke spesielt stor mage sist jeg var gravid heller, men kunne gjerne tenkt meg liitt fart på sakene snart. Noen som har det sånn/vet hva det kommer av?
C@milla *EMIL* Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Det var snakk om dette her inne for ei stund siden også, og mange som sa det samme som deg, at magen ikke viste om morgenen, men at den "kikket frem" om kvelden.. Så det er nok vanlig.. Så vokser den også som et skudd om en liten stund tenker jeg.. fikk vel min mage uke 17- 18 eller noe sånn..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 heihei er 18+1 idag og jeg har ikke noe særlig mage om morgenen. den kommer når jeg får spist litt utover dagen. i løpet av dagen fyller du jo kroppen opp med næring og da kommer magen fram og kan bli ganske ok-stor på kvellinga;) dessuten kan det være at du bare er oppblåst om kvelden, siden du er i uke 13. det er jo enda litt tidlig med mage da på mange. hadde mye luft i magen jeg. plutselig forsvant magen litt på kveldene også etter noen uker, og deretter kom liksom den lille gravid-kula som ikke var luft.
Lova Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 Takk for svar:). Virker som om det er ganske vanlig da. Det er i grunn mest kjæresten som har nevnt det.
citten Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Har det slik jeg og, selv om jeg går i uke 18. Jeg bare har funnet ut oppi hodet mitt at det sikkert er livmora som legger seg godt til rette mens jeg ligger, for å rulle mer og mer utover i løpet av dagen *humre*
Lova Skrevet 26. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2008 Ja, det høres jo logisk ut, hehehe:).
(:)mamsemumsen(:) Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 hihi..litt moro å finne dette tidlig på morgenen da jeg for en time siden lå og vurderte akkurat det samme selv, jeg nærmer meg uke 17 da, men om morgenen er magen nesten like flat som den alltid er, synes det er litt rart, men ser jo ut som det er normalt da.. Litt kingige disse ukene uten særlig mage og regelmessige spark, det er så lett å bekymre seg for alt mulig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå