Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når nr 2 var baby så ønsket jeg meg både 2 og 3 til. Nå er jeg jaggu ikke sikker lengre :-O mulig det blir en til kanskje ikke. Litt trist og tenke at det kanskje var siste gang jeg gikk gravid. Noen fler med slik ubestemmelighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg klarer ikke bestemme meg men gubben ha nå bestemt for oss at det er stopp så da er det bel egentlig ikke mer å tenke på for mine del heller :) :)

Skrevet

Jeg har 2 men er veldig verpesyk om dagen!!!

Men har ikke mann, så det må jeg ordne først. Men håper veldig på å få nr 3 en dag.

Kjenner igjen den følelsen hvis man tenker at man aldri skal gå gravid igjen og ha en baby....

Vi får se :-)

Skrevet

Jeg har det akkurat på samme vis!

Skrevet

Jadda,her kommer jeg med mine 4....men jeg har fortsatt lyst på en til jeg....sånn er det bare.Jeg har lagt inn søknad hos mannen,men må pent vente til mini er 2-3 år før han vil tenke på det,så vi får se hvordan det blir.

Har prøvd å kjenne litt på følelsen hvis mannen sier nei til en til,og den er jammen ikke god.Men jeg vil ikke tvinge igjennom noe heller,så det blir som det blir.

Men ja jeg har lyst til å gå gravid en gang til og få enda et barn til.Mulig jeg er gal,men det får så være;)

Skrevet

Ja, jeg er veldig usikker på om jeg vil ha nr fire eller ikke...

Vi har det jo så greit nå, med de tre vi har, og de skal jo følges opp, tidsmessig og ikke minst økonominsk. Skal jo bli godt når de vokser til og blir litt mer selvstendig også...

MEEEEN, så har jeg jo så lyst til å oppleve det å få en baby en gang til, babytiden er så koselig. Kan absolutt se for meg meg selv som firebarnsmor også, både nå og senere i livet. Tenk så fint å ha fire voksne barn også, som kan komme på besøk og ikke minst produsere barnebarn ;-)

Men jeg blir jo ikke yngre, er redd noe skal gå galt, hva vil skje med familien vår om vi får en skikkelig multihandikappet unge? Huff, mange tanker, og jeg vet ærlig talt ikke hvordan det blir. Har gitt oss et år til å tenke på det, da må vi bestemme oss.

Skrevet

hehe...helt normalt, men mange "våkner" opp og innser realitetene. Det krever kjempe mye å ha mange barn i dag. Både økonomisk og når det gjelder tid. Så man sal virkelig tenke seg nøye om. Vi har tre barn, og det krever jaggu sitt, spesiellt med en far som jobber mye borte. Jeg blir helt dårlig når jeg ser gravid mager og nyfødte, men nei nei nei nei nei.....ALLLLLLLDRI mer!!! Skal snakke med legen om å sterilisere meg nå, så jeg ikke risikerer å bli gravid igjen, for uansett så hadde jeg aldir tatt abort, men jeg tror det hadde vært en dårlig idè å få flere barn nå. De jeg har krever såpass at en til ville nok fullbyrdet det totalte kaos her.

Skrevet

jeg er også vakklende. syns det holder lenge med den jeg har, og jeg ønkser ikke å gå alene igjenom alt en gang til. samtidig som jeg ikke helt klarer å se at jeg kommer til og finne et menneske som jeg liker så godt at jeg kan leve med han over lengere tid. så her blir det bare en. men så har jeg lyst til å være gravid og glede meg sammen noen. det var litt sånn sturslig sitt gang

Skrevet

mortilgunnar: vet du, jeg vet akkurat hvordan du tenker og føler. Sånn hadde jeg det også i mange år. Men plutselig så traff jeg da kjærligheta, og så ble det barn av det også...hehe...

Men kos deg med han du har så lenge du, det som skjer det skjer, pleier å dukke opp dugende og kjekke mannfolk når man senker skuldrene og ikke er på "jakt" ;-)

Skrevet

hehe... ja det er det da. jeg har aldri vært på "jakt" ...hehe

nei om det dukke opp en som jeg blir på tryne etter så er jo det flott (så lenge han er et bra menneske selvsakt) men om det ikke skjer så gjør det ikke så mye. har det flott med småen :-) har mer nå en jeg noen gang har hatt :-)

men det er jo koslig å se at noen "får det til" ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...