Mamma Mirabell Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Lillemann blir 1 år om en mnd og eldstemann er 6 år om ikke lenge... huff savner at de var bitte små og var bebiser...Pussig å tenke på at man nå liksom " er ferdig" med små bebier... har sååå lyst på en til men gubben er klar på at nei nå er det nok hehe vel vel.. får nyte de store deilige barna mine i steden ( er er like gode nå da!!!)
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 He he, jeg er helt motsatt. Savner ikke babytiden i det hele tatt, og vil ikke ha en til. Syns det er topp av de vokser til... ;-)
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Har tenkt mye det samme, men innser at baby tida er en travel tid også, mye nattevåk osv som man lett "fortrenger"....har 3 unger, minsta fyller 1år på søndag. Eldste er straks 10år og nr 2, 2 1/2år.... Har ønsker faktisk han seg en til, men jeg innser at jeg nå må prioritere de vi har og det faktum at jeg begynner å bli metta av det å gå hjemme i permisjon. Ser fram til at ungene blir selvstendige. Enhver alder sin sjarm og utfordring...men har jo håp om barnebarn i framtida og når den tid kommer så skal jeg har tid, helse og lyst til å passe barnebarna mine og da er det nok klokt å stoppe med de tre jeg har :-) Uansett om man har 1 eller 5 barn så tror jeg man alltid vil savne spenningen rundt det å vente en liten en og den første tida med nyfødt...det er noe helt spesiellt.
Mamma Mirabell Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 hehe ja ingen er like.. jeg oxo tenker mye på det at man skal jo følge de opp når de blir store og at de krever sitt da oxo så man skal ikke bare få barn før man har tenkt seg godt om men de er jo såååå nydelige da.. og ja, hver alder har sin sjarm.. ganske så herlig 5 åringen her oxo med sine vanvittige utsagn innimellom.. hehe... nei man skal vel være glad for at men i det hele tatt har fått to vanvittig nydelige unger som er friske og fornøyde!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Ja, akkurat, for jeg kan i hvertfall fortelle deg at det å ha små det går utover de store på et vis. Mye man ikke kan gjøre og man må si nei flere ganger enn hvis man ikke hadde småbarn. Så det er baksida. Jeg har lovt sønnen min at nå blir det ingen flere småsøsken, enda han er glade i søstrene så synes han det holder i massevis nå ja ;-) Han gleder seg til de blir så store at det er lettere å finne å ting alle sammen som er moro for hele famlien. Prøver å finne på ting som passer for alle, men gutten synes ikke alt er like spennende desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå