Gå til innhold

Flere som er over ikm??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager er dere over?

Jeg er ca 3-4 dager over..

Har hatt murring å trodda at nå kommer mensen så jeg har brukt litt tamponger denne uka men tante?? neeeeeeiidaa! Ikke ett snev av blod engang..

Har ikke testa enda.. venter litt, føler jeg ikke vil stresse så fælt med dette..å vil jo helst vente litt med å få en liten en til! meeen vi får se da.. har litt på følelsen av mensen kommer i løpet av helgen!:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er oxo over.. 2-3 dager.. har oxo hatt murringer. men har oxo vondt i korsryggen og oppblåstmage. nå de to siste dagene har jeg veldig ømmebryster oxo.. men testet negativt i dag. blir gal av det her jeg. er i 1pp og ønsker så veldig gjerne og være gravid nå.

Skrevet

heisann;)

jeg er nå 5 dager over.. på dag 3 testa jeg blenda hvitt på strimmel fra billigtester. på dag 4 var det plutselig en svak skyggestrek,, idag på dag 5 så var den streken bittelitt kraftigere:)

er enda håp jenter:)

krysser fingrene jeg:)

babystøv i luften.............

Skrevet

Er på IKM idag...litt spotting,men ikke noe mer...litt mindre murringer enn resten av perioden da,det er helt mystisk syns jeg,pleier da ikke ha mindre smerter FØR mensen???Testet idag,negativt som bare det,jeg vil ha enten je eller nei og mens eller baby så vi kan prøve skikkelig igjen!!!

Skrevet

hadde akkurat samme symptomer som dere da jeg var gravid 1 gang! Hadde mensmurringer og var sikker på at TR kom... men neida...tok test 3-4 dager etter IKM og den slo ut positivt med en gang :)

Skrevet

Jeg er 1 dag over ikm. Denne mnd har vi ikke prøvd engang pga at jeg har valgt å fortsette i jobben min( selvstendig næringsdrivende som ikke lar seg kombinere med graviditet eller permisjon). Pleier aldri å gå over så er litt frustrert nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...