Gjest Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 var ikke helt sikker på dette.. det blir jo pose på vinteren.. og når det er kjempevarmt om sommern litt lettere klær og et teppe.. men det er kanskje greit å ha en dyne også, når det er en liten mellomting? Hadde ikke tenkt helt over dette, bare kjøpt en dyne, men må kanskje gå til innkjøp av en til
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Hadde det med 2-åringen. Tynne tepper på sommeren, dyne på høsten/våren og skinnpose/voksipose på vinteren.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 takk, det var det jeg tenkte.. de selger kanskje dyner som er litt mer bereget for vogner også?
Gjest Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 De minste babydynene er fine å bruke i vogn. Juniordyna blir for stor : )
Mrs. Bouquet Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Forrige gang kjøpte jeg 2 babydyner (60 x 80) og en litt større (80 x 100). De minste hadde jeg i vogn og vugge og den største i senga. Er glad jeg hadde alle 3. Jenta mi ble født i januar så jeg fikk ikke brukt vogndyna så veldig mye da det var for kaldt, men når vi skulle trille inne på kjøpesenter var det veldig ok med dyne. (Vi kjørte til døra da pga. at vi bor langt vekke). Ser helt forferdelig ut for de stakkars små som ligger å koker i en tykk vinterpose innendørs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå