vår baby Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Jeg er nå 8 dager på overtid. Føler at det blir mindre å mindre sanslynlig at fødselen starter av seg selv. Hva er erfaringene på dette punktet. Må de fleste som går lenge over induseres eller starter det naturlig om enn noe sent? Jeg er så utrolig lei. Har liksom gitt opp hele kroppen min også.Føler liksom at den ikke kan funksjonen sin lenger:)
my-little-princess Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Skjønner hvordan du har det...Selv er jeg bare(!!) 2 dager på overtid,men var egentlig ikke forberedt på det. Er også veldig lei,og alt er så tungt.Vi får bare smøre oss med tålmodighet of håpe det skjer snart:) Lykke til!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Skjønner at man kan bli litt frustrert av å gå sånn og vente! Gikk 6 dager over termin med førstemann og er spent på når jeg får denne gangen. Men du? Vil bare si at du er ikke på overtid. Du er over termin, og det er ikke det samme. Overtidig er du først etter 14 dager (litt avhengig av hvor i landet du bor, og når de praktiserer overtidskontroll da..). Men nok om det! Så vidt jeg vet er det ikke noe som skulle tilsi at det ikke kan starte av seg selv, selvom du er 8 dager over termin. Jeg vet veldig godt at man blir frustrert og ikke minst lei, men prøøøøøv å stol på at kroppen klarer å sette det i gang selv. Kanskje det i hvertfall kan ta brodden av den verste ventefølelsen?.. Lykke til med innspurten!! Uansett hvordan, så er du snart mamma!
samsons mamma Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Åh din stakkar, vet godt hvordan det føles. Jeg er 14 dage over termin og har gitt opp at fødslen starter av seg selv. Skla settes igang i morra. Kjenner en del som er gått akkurat 10 dage over tid også startet fødslen, så der er håp forute ellers er der jo ikke mange dage til en evt igangsetting. Lykke til!
cammiss Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Jeg er over termin- og forrige gang gikk jeg 10 dager over- så startet det hele av seg selv- det er visst bare å smøre seg med tolmodighet- snakket med en venninne i går som gikk 11 dager over med første og 7 dager med andre- og en tidligere sjef hadde gått 14dager over med alle- unntatt siste av 4 - som ble satt i gang til termin.. såtiden vil vise- her er det sikkert mye forskjellige- men stas er det ikke.... lykke til alle sammen- jeg gruer meg mer og mer for hver time- vi får se hvor dette ender....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå