Gå til innhold

hva syns dere om barnetv nå til dags?

Anbefalte innlegg

Skrevet

at det var bedre før vet vi jo alle..

men hva syns dere om det nå?

er det underholdende for de små?

syns dere det er moro å se på sammen med dem ?

min har ikke begynt å interessere seg for det enda,siden han bare er 1 år..men jeg sitter ofte å ser på det,sånn som nå..men jeg syns ikke det er så bra egentlig..

mummidalen og dyra fra hjorteparken osv henger litt for mye i enda tror jeg,haha =)

og det går jo forresten enda på nrk super..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

savner så sinnsykt den entotrefiiiirfemseksjuåttenitiogellevetoooooooooolv... :/ hehe... synes det er mye teit på barnetv nå, særlig når det står voksne og fjoller og tuller, blir litt flau av dem..., hehe..:P

har en liten tv-slave jeg da, men han er bare 9 mnd så han skjønner jo ikke noe av barnetv. Men vi bruker å se litt på tv på morran når han er lei av å leke på gulvet og det ennå er en stund til han skal legge seg formiddagslur. Da ligger han i armkroken min og tutter på smokken og så ser vi på hannah montana :P(det liker han godt) eller robotgjengen... og så sovner han etterhvert, og da bærer jeg han inn i sengen sin... det er kos, nesten blitt en liten rutine på morran;)

jeg var så glad i mummidalen og dyra i hjorteparken da jeg var lita, så det er morsomt å se det igjen!:D

Skrevet

ÅÅÅÅÅ SESAM STASJON =)=))

ååååå DET savner jeg hahahhhahhaa synger den der tellesangen i hodet nå =)

Skrevet

ja, nå har jeg den sikkert på hjernen for resten av dagen=) ligger den ikke på youtube?

lyst å se den igjen;P

Skrevet

Her er mandagene "hellig" for da er det Tigergutt og Brumm (supersnuserne) og det Eeeeeelsker snuppa. Syntes også små Einsteins var fint, uhu syns hun er litt skummelt, mens Sauen Shaun er en klar favoritt. Hun er 2 år.

Er en del jeg syns er fint, må huske på at det ikke er vi som skal underholdes ;o) Men barnas superjul f.eks. syns jeg var helt på trynet...

Skrevet

jeg syns den nrk super kanalen sender masse fint barne tv.de sender jo labbetuss fra da jeg var liten..;)

men syns slike programmer der de voksne dummer seg ut med å danse og liksom være så kule blir veldig teite... men snuppa som nå straks er to år liker det godt.. hun ser helt fasinert på dem...

ellers så er postman pat en slager...teletubiene har vært favoritten lenge men nå er det heldigvis lenge siden vi har sett den..;) mammaen var temmelig lei kan du si..... før barne tv begynner kl 18 så går det ofte en serie som minner litt om teletubiene. den liker hun godt.. så ofte så slår vi på barnetv til henne 17.30 i stedenfor...

lille prinsesse er et program hun liker godt også.... hun er helt fasinert av den lille jenten..hehe.. men er ikke så ofte hun ser den da.. men vi pleier ofte å se litt på barnetv når vi spiser frokost i uke dagene før vi går i barnehagen... nå er jo jeg hjemme i permisjon og venter på at det skal komme en liten bror i huset..;) så da har vi jo god tid på morgningen..;)

Skrevet

åååååå...*snufs*

savne

Skrevet

ja det der julebarne tv har jeg ikke noe til overs for..

det suger jo...syns jeg da.

Skrevet

FINNNER MASSE JO =)=))

Skrevet

Jeg synes det er mye bra barnetv nå.

Barnetv er stort sett bare gøy hvis man er i den alderen programmet er laget for, om man har barn i riktig alder eller selvfølgelig hvis det er laget for hele familien. Jeg feks syntes Sesam Stasjon var utrolig teit når det kom, for jeg var for gammel til det når det kom. Nå i ettertid skjønner jeg at det tydeligvis var et bedre program enn jeg trodde ettersom alle som er yngre enn meg har likt det så godt:-)

Skomakergata som så mange etterlyser hvert år før jul gikk for ikke så veldig mange år siden og den eneste adventsserien som har hatt færre seere, var den som gikk nå før jul (var en oversikt i en avis), så barn ønsker tydeligvis noe annet nå enn før.

Skrevet

ja man kan jo ikke tvinge barna til å se på noe som vi selv likte ...

de liker jo sikkert ikke det ..

men syns det er så vanskelig å gi slipp på det jeg..hehe..blir helt i 100 når jeg finner sånne gamle snutter..=)

Skrevet

Noen burde fortelle NRK at unger ikke skjønner ironi før de blir 10-12 år, så da blir barne-TV som barnas supershow (eller hypershow som jeg bruker å kalle det - ser jo ut som programlederne har spist en kilo sukker før de gikk på sending....) ikke akkurat barne-TV... Hvorfor må alle voksne i barne-TV være teite, tafatte eller slemme? Det er jo barna som må ordne opp i alt. Og det skal grises med maten, og det barna må gjøre må de voksne gjøre også... Det blir for dumt, spør du meg. Det er jo ikke barne-TV når barna helst bør se det sammen med en voksen som kan "forklare" ironien....? Gi oss lett underholdning som Postmann Pat, Brannmann Sam og Mummidalen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...