☆Anonymia☆ Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 god morgen jenter.. klokka er ikke 10 enda,så jeg er egentlig ganske morragretten og supertrøtt.. inne på soverommet ligger sambo å sover etter X antall øl igår.. har bestemt meg for at han skal jammen få sove til han står opp selv og så skal jeg legge meg når han står opp..dustemann.. har dere en fin morgen? eller,vertfall en finere enn min?
~Maja Mor~ Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 God morgen! Jeg har det veldig fint! Er veldig energisk så tidlig og får gjort masse!! Tenkte jeg ville bake en ananaskake i dag. Kommer du? Hehe, så kan mannen din sove så mye han vil! *må gå og se om jeg har alt jeg trenger til kake*
Musemor med tre søte små Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 God morgen, vi er også oppe. Mannen min ligger også å sover etter noen øl i går kveld. Men jeg klager ikke. Forrige uke var det meg som lå og sov etter x antall øl
hit og dit Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 God morgen. Her ligger mannen og å sover etter å ha vert ute, men eg trur ikkje det var så mange øl. Det lukta iallefall ikkje :-/ (Har nase som ein blodhund så ingen lurer meg). Heldig er du som kan legge deg. Her i Ungarn er det kommunistlørdag. Fordi neste fredag er fri og rekna som lørdag så må me på skulen idag, for idag er det fredag nummer to. Det verste er at heile landet er med på det....skjønner ingenting eg, bortsett fra at eg må på skulen i dag... =(
fox`y Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 god morgen ja:) mårran hær starta 06.15 så er en smule trøtt kann man si siden jeg satt litt lengre oppe i går,åsså amming på natt da. Men må gjøre d beste utav d,har allerede starta me litt hælga rengjøring jeg da,vaskemaskinen står på med sengklærne. Lillegutt leker seg på gulvet nå,vill vell ha frokost snart tenker jeg. så skal vi i bursdag kl.15 så blir no litt farting i dag oxo.lite avslappning fordi om d er helg.. ha en super dag videre så håper jeg samboern din står opp snart så du kan legge deg:) min er på sjøen han men jeg gleder meg til han kan stå opp me ongan 1 mårran:)
petite fleur Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Guten Morgen, damer! Jeg sitter her i solsteika og holder på å renne bort, tror jeg skal kjøpe meg svarte sommergardiner og markiser og persienner, får helt karafnatt her inne.....Hadde det enda vært varmt nok og så lite snø at man kunne sitte ute (så mye snø at jeg finner jo ikke verandaen), men den gang ei.....Fy meg, skal ikke klage når sola endelig skinner ;-) I dag blir det, tradisjonen tro, lørdagsbesøk til mamma og pappa, så fort Siverten våkner bærer det av sted! Skal bli deilig å gå ut i finværet da;-) Ønsker alle en super lørdag/ fredag nr 2! ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå