Gå til innhold

Hvordan fotelle ham??

Thea født feb09. Termin mai11

Anbefalte innlegg

Skrevet

JIPPI!!!!!! tok for en halv time siden og var POSITIV!!!!! puste puste....

Nå lurer jeg på hvordan dere andre som har hatt barn fortalte det. Vi hadde bestemt oss for å prøve og tenkte oss en mars baby. Hadde ikke regnet med at den skulle sitte så fort. Har liksom ikke lyst til og fortelle det på en kjedelig måte at vi nå får et nyttårsbarn istede.... Selv om jeg ikke klarer vente.... Har spart en test til så tenkte kanskje jeg skulle ta den sammen med ham og late som jeg ikke vet sikkert ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!

Hurra!

Ring og rop av glede! Eller vent til du ser ham igjen, eventuelt ta ham med ut på en middag og si "ja, vi får feire nyttårsaften litt på forskudd vi i år, for det er mye mulig jeg ligger på føden på selve nyttarsdagen" ;)

Hvor lenge har du prøvd?

:)

Skrevet

Hva med en romantisk middag, der du serverer kake med rosa og blå lys til dessert, og på kaken skal det være noen stjerneskudd... ;)))

GRATULERER !!!

Skrevet

Her hadde jeg en skikkelig plan for hvordan å si det!

Sambo kan ikke snakke i mobilen mens han er på jobb, så jeg skulle først sende en mld hvor det stod: Elsker du meg?

Hadde garantert fått til svar: Elsker deg mer enn du tror!

Da skulle jeg skrevet: Så fint! Vi blir nemlig en familie 20 oktober. Gratulerer Pappa.. ;)

Dessverre så hadde samboer glemt den helvetes mobilen sin hjemme den dagen jeg testet positivt, så det ble til at jeg ringte han på jobben.

Skrevet

Hei takk for mange gode tips!!!:)

til babyhåp: Jeg sluttet på pillen for 1 mnd siden egentlig fordi jeg har hørt at det er lurt og slutte litt i forvegen, Hadde absolutt ikke regnet med det skulle gå så fort:)

PHHuuu nå har han reist på jobb igjen, jobber skift. Er vanskelig og sitte med det uten og fortelle noe. Har sendt mange lure smil i hele dag da:D Han har bursdag til tirsdag så jeg har tenkt og fortelle det til ham da. På en eller annen måte. Kanskje en av tipsene deres;)

Skrevet

På cubus får du nå kjøpt bodyer med I (hjerte) daddy på. Hva med å la han få en slik en i bursdagspresang?

Skrevet

den dagen jeg blir gravid så har jeg tenkt og ta en cb dig og pakke den inn og gi i gave...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...