cocochin med to små Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 søkte sent på barnehage, trodde ikke jeg skulle søke engang pga mye eksem og problemer med det. Har ansiennitet fra 20.02.2008. Da er vel løpet kjørt for barnehageplass fra høsten av eller? :S Har ingen spes prioritering, bor i bydel grunerløkka. Noen som vet om dette betyr at jeg ligger veldig veldig dårlig an? (om jeg mistenker)
Musemor med tre søte små Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 De sier i Oslo at man skal få svar før 1. juni, så alt håp er ikke ute, men tror desverre ikke grunerløkker er den letteste å få plass i.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Både første og andre opptak er allerede tatt, så du har nok dessverre liten sjans. Det er jo et tredje opptak også, men der er bare noen få plasser... Jeg skjønte ikke hvorfor du trodde du ikke skulle søke? Ring rundt til familiebarnahager er mitt råd! De får gjerne en del ledig nå fordi barn flytter over i vanlig bhg. =)
cocochin med to små Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 Jeg trodde ikke jeg skulle søke fordi sønnen min har hatt store eksemplager siden han var 3 måneder, klødd og våknet om natten, vært sliten hver dag, ofte infisert og væskende sår, han har matallergier og må smøre inn hele gutten flere ganger daglig. Var vanskelig å se for seg at noen av oss ville ha utbytte av barnehage, tenkte at han kanskje hadde det best hjemme siden han krevde så mye. Ting er littegranne bedre, og han har vist seg å være en veldig utadvendt gutt, så bestemte meg for å søke likevel. Får ringe familiebarnehager da, takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå