bollefrø 10pp Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Er det noe som kommer og går som det ønsker ? Eller er det meninga at det er der hele tia når du først har fått det ? Første gang jeg er over IKM, hadde ømme pupper før i dag men ikke nå mere :/ negativ test i dag tidlig så er litt på tuppa kan man si Usj, prøving gjør at man blir litt smågal innimellom
b77h Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Jeg har også hatt kjempeømme pupper de siste 3-4 dagene, og de virker mye større, men testet negativt på grav.test i dag tidlig... Håpet det var et godt tegn, for puppene pleier ikke å bli såååå ømme før mensen....men nå får jeg vel bare vente på den. Er så lei av å bli skuffet - og av at jeg "lar meg lure" gang på gang.... For 2 mnd siden gikk jeg 5,5 uke før neste mens, og trodde også da det kanskje var i boks...
Liza-76 Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 I starten trodde jeg hver måned at jeg var gravid, pga symptomer som blant annet ømme pupper. Nå har jeg skjønt at det for min del er et tydelig tegn på at tr er på vei.... Men etter å ha lest endel på bim, har jeg forstått at alt dette med symptomer er veeeeldig individuelt! Lykke til Bøllefrø!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå