Mamma med to søte små Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Men må berre få ut litt. Først vil jeg beklage til alle dere som har vært prøvere mye lenger enn hva vi har vært. Men kjenner at dette sliter... Har vært prøvere nå 1 år. Jeg ble gravid for 1 år siden, men mistet desverre. Syklusen variere fra måned til måned, noen ganger 28 dager og andre 34 dager. Ikke lett å finne eggløsning! Er berre så lei av spørsmålet: "når kommer 2.mann?" Tom barnet vi har sier h*n ønser at vi skal få en baby, at mamma skal få en baby i magen. Hvordan forklare en 3 åring at ting ikke er så lett?! Vet ikke hvor jeg vil med dette, men godt å få det ut... Igjen beklager il dere andre som har prøvt mye lenger enn vi. Klem til dere alle, håper at det snart blir vår tur-
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Jeg håper også at det snart er din tur! Vi har ikke vært prøvere lenge, og jeg kjenner det på kroppen allerede, for dette er jo det alt dreier seg om føler jeg! Tenke rpå det heeeelde tiden. Og det med at folk spør etter 2. mann har jeg også tenkt mange ganger. Jeg spør ALDRI om slik, for man vet jo ikke grunnen til at folk ikke har flere barn, og jeg får ofte lyst til å svare at vi får det ikke til (selv om det ikke er sant siden vi nettopp har begynnt å prøve). Syns det er direkte uhøflig å spørre slik, men jeg skjønner at de som gjør det ikke tenker seg om. De tror sikkert at siden dere har et barn så greier dere å få et til. Og de har vel forsåvidt rett i det da!? Dere vet at dere kan, så ikke gi opp og prøv å tenk på andre ting og slapp av! (så lett som det er)
madame Mim Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 vi prøvde også over ett år før spiren endelig satt. håper det ordner seg snart
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 årh har det på samme måte som deg, vi har vært prøvere i snart 2,5 år nå og har også en liten pjokk som spør mammaen sin om det er baby i magen nå...er helt håpløst og ikke minst frustrerende.... krysser fingre og tær for at det lykkes for deg/dere snart=)*XXX*
Mamma med to søte små Skrevet 26. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2008 Takk til dere alle! Var litt nedfor i natt, men nå er jeg klar for en ny dag, med nye muligheter!! Lykke til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå