Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 jeg har nesten utelukkende ammet fra en pupp den siste 1,5 måneden, etter at ca 2 måltider i døgnet ble erstattet av mme. det er kun om natten/tidlig morgen jeg kan få henne til å die fra den andre, om dagen nekter hun plent, og det har selvfølgelig gått utover produksjonen etterhvert... må si det ser rimelig snodig ut om jeg har melkespreng på den ene puppen, mens den andre er tilnærmet 'normal'...;-) det blir nok ikke så altfor lenge til ammingen er over her i gården (hun er snart 5 mnd), men er det kun meg som opplever dette?
petite fleur Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Jeg ammet etterhvert kun fra det ene brystet, fordi jeg hadde så mye problemer med det andre (sår, blødde osv). Pumpet det brystet jeg ikke brukte, men produksjonen gikk likevel sakte men sikkert ned...Tilslutt kom det ikke en dråpe i pumpa. Ble en del mme i tillegg til mm pga hadde ikke nok melk i kun ett bryst, og en dag sa gutten min stopp - gadd ikke ta pupp mer, flaske var tingen ;-) Da var han 3 mndr.
fox`y Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 jeg ammet kunn fra høyre pupp da elstegutten var 7.5-14.5 mnd:) han nektet venstre puppen så jeg mistet melken til slutt i den,fikk ikke til å pumpe meg heller.men d funket fint syns jeg.hadde mye melk i den ene puppen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå