Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er jeg ferdig med 2 trimester:D:D:D:D

Jiiihuu..

Da er jeg 27 uker, og har igjen 13 uker...dette går tregt etter min mening,men det går no fremover i det minste:):):)

Så nå er det bare 6 dager til på 2trimester,så fyker jeg over til siste innspurt:)

Lille jente mi har full party i magen, og ingenting annet som føles bedre enn det.Elsker å se på når magen rører seg,når pluttselig hodet stikker ut på ene siden av magen..Ser litt x-files ut da men,hehehe

Begynner å gjøre vondt i underlivet med all den sparkingen, men det er ikke lenge igjen nå:)

Etter 1 dødfødsel og et avslutta svangerskap,så kan jeg nesten ikke tro at vi virkelig skal få lov til å holde våres egen levendes beibi i armene våres om ikke så lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke deilig??

Jeg er ogsaa 27+0 i dag og vandrer vel da videre neste soendag. DET er jo helt vilt da, at man har kommet saa langt... =o))) Kose seg med det.

Stusselige greier du har gaatt gjennom der, det kan man ikke sette seg inn i, men man kan ane konturene av hvor trist det maa vaere, begge anledningene. Men naa tenker jeg du har mest fokus paa den som kommer og jeg oensker deg et fint 3. trimester.

Jeg har mistet 4 grytidlige spirer selv, alle uke 5, saa rent medisink har de ikke klart seg, altsaa hjertet startet aldri. 3 utskr og 1 SA/EXU hvor kroppen ordnet opp selv. To av disse forrige vinter.

Vi er happy go lucky vi naa, selv om kroppen fikk kjoert seg hormonelt forrige vinter. Men vi ser framover, det har vi alltid gjort, og det kjennes godt. Vi har ogsaa en datter fra foer, hun blir 4 aar om kun kort tid.

Jeg oensker deg et kjempefint 3. trim og fullt party i magen er et rent privilegie, ser du hodet komme ut paa siden osv? Det er jo heeeelt x-files, ja, enig i dag, saa spennende. Vi er ikke helt der, men det er god action, og jeg ser ogsaa bevegelser utenpaa, om enn ikke definert som kroppsdeler, hehe....maa vaere morsomt det, kos deg med dette.

Har du termin 27. juli som meg da?

Lykke til videre!

Skrevet

Jeg hopper over i 3 på tirsdag! Synes også det er en herlig følelse!

Ille å høre at dere har gått igjennom så mye, men håper at alt går bra med dere nå og at dere får slappe av og kost dere. Vi var på 3D UL i går og det var superherlig. Lillejenta er superfin! Utrolig å se alle de bevegelsene som en kjenner til daglig.

Skrevet

Saa stas med 3D =o)

Jeg har ogsaa vurdert det, men tenker at jeg faar en del UL uansett, saa jeg tror jeg dropper det.

Har vaert avslappet og positiv hele svangerskapet jeg da, spesielt etter uke 9, da vi ble enige om at denne spiren her, den sitter. Viktig det, aa kose seg, ville vaere tragisk aa gaa gjennom et helt svangerskap og ikke kose seg, det er ikke noe for meg...

Lykke til du ogsaa i 3. trim.

Skrevet

Femina:

Det er kjempe godt ja:)

Jeg har telledag på lørdager,så jeg går over til 3 trimester på lørdagen som kommer:):)

Har termin 28 juli:)

Fokuset er like mye på den lillen i magen som på de to små jentene mine som ligger på grava, men det er klart kjempe godt å tenke på at alt står bra til med den jenta her ja, og gleder meg noe siiiinnsykt til vi får se henne,holde henne,kysse henne, se henne åpne øynene og smile ¤dagdrømmer....:)¤

Ser du har strevd en del selv..:(

Det er ikke enkelt å miste gang på gang,man blir ganske motløs i slike situasjoner.

Men heldigvis så klaffet det for dere den her gangen også, og ingenting som er bedre enn det.

Håper du også får en fin tid på 3 trimester, vi møtes jo der,hehe:)

Dette går bra vettu:)

hehe..ja..jeg vet hvordan hun ligger(hun ligger seteleie,med hodet på øverste høyre side av magen) så derfor kan jeg si at det er hodet som "stikker" ut,hehe..Pluttselig så buler det ut en rund klomp ut på høyre side(ganske langt ut og faktisk..kulen fyller hånda til samboern min), og det ser ikke friskt ut,hehehe...men ganske morsomt å se det alikavell. Blir mere realistisk at det faktisk ligger en bebis i magen:)

Det kommer vel nok til å oppleve disse bevegelsene dere også snart skal du se:)

Lykke til videre selv:)

Skrevet

joam:

:) Det er deilig å endelig komme til 3 trimester..vet ikke om du føler det slik som meg,men kanskje du synes ting går litt treigt? å da er det ganske godt å kunne nå de små målene som 2 og 3 trimester,20 uker,30 uker osv..

3D ul ja..vi har time til det 20 mai,men vet ikke helt om jeg skal på det eller ikke..Er jo nesten 31 uker når den dagen kommer..må høre med de på privatklinikken om det er noe vits i å dra så seint.

Fikk dere my fine bilder?

Har dere navn til jenta deres?

Lykke til videre:) Så sees vi på 3 trimester om ikke så lenge:)

Skrevet

Hei der Sharlis - godt å se at det fortsatt går bra med deg og lillejenta. Jeg fikk en liten overraskelse i går - oppdaget at jeg faktisk tilhører 3. trimester nå =O) Har liksom ikke orket å tenke på det på en stund, for det har vært så langt frem... =O)

Vil bare si at 3D ul absolutt er å anbefale. Og det at du har kommet såpass langt når du gjør det trenger ikke å ha noe å si for bildekvaliteten. Kommer mye an på hvordan babyen ligger, og eventuell plassering av morkake og sånt.

Var der m førstemann i uke 30+2 og de bildene ble veldig bra. Veldig kjekke å ha, både stillbildene og de "levende" bildene (- spesielt med tanke på hvordan det gikk. Nå skal det ikke gå den veien denne gangen her, men tenk så artig for barna våre å kunne se seg selv i magen i ettertid..). To av bildene fra 3D ul med vår førstemann ligger ute på nettet (www.megimagen.no - klikk på 3D bilder, deretter fra 30 uker, så er tassen vår på bilde 2 (ansikt) og 3 (en fot)).

Var der med lillebror i magen på torsdag (uke 28). De bildene ble faktisk mye dårligere, fordi jeg har morkaken på fronten denne gangen her, og lilletassen lå stort sett med ansiktet opp i den hele tiden.. Så det ble mye skygge/uklart på bildene. Men verdt å ha likevel, nå har vi i allefall et lite inntrykk av hvordan han ser ut. Veldig godt å kunne titte på de bildene når man går her og venter...

Skrevet

Heia Lunis:)

Godt å se at det går bare bra med deg og den lillen i magen:)Deilig overraskelse å bare oppdage at du er i 3 trimester:)

Kanskje jeg skal dra på 3D alikavell da:)

Jeg vet det at morkaka mi ligger der den skal ligge, så da er del vel håp for at vi får fine bilder og video alikavell:)

Så på bildene av førstemann(3D), og så søøøt da, smilte å alt på bildet jo:)

Hvordan går det ellers?

Sees straks på 3 trimester da:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...