Gå til innhold

Hva sier dere til det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var 11-12 år var jeg så livredd for å få migrene slik mora mi hadde hatt i samme alder. Mora mi fortalte at ho så halve ansikter før et migreneanfall brøt ut, og ho fortalte at ho kasta opp hver gang ho hadde migrene. Da jeg hørte om dette ble jeg så engstelig for å få dette selv, at jeg i 11-12-årsalderen begynte å bli redd for å se på folk rundt meg av frykt for å se halve ansikter og således skulle kaste opp. Jeg husker lærerinna jeg hadde i femte klasse bemerket at jeg alltid så ned når jeg snakket til henne, jeg så ikke på henne. Jeg la meg til en vane i den alderen at jeg ikke ville se folk i ansiktet tilfelle jeg plutselig skulle se halve ansikter.

Hva syns dere om dette her? Det der var ikke friskt vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du gått tom for nye ideer ang hva du skal skrive om? Dette innlegget har du lagt ut her før!

Skrevet

Har hun spurt om dette før?? Hehehe:) La merke til lenger ned at hun ville diskutere dette med å spørre om folks alder. Er bare noen uker siden sist hun spurte om det.

Skrevet

Jeg så det andre innlegget også..... Oppmerksomhetsbehov?

Skrevet

Du har noen merkelige innlegg.

Ja visst du er seriøst hørtes dette ikke friskt ut.

Har selv migrene jeg..

Skrevet

Ha ha ha ha

Unnskyld meg, må bare le...... :))))

Ja ja litt av hvert enkelte kan streve med...

:)

Skrevet

nøffemor.. du legger alltid ut så usæriøse innlegg. hva re vitsen med det? det begynner å irritere på linje med Gulli som var her tidligere i 06.

er ikke makan til hva du har måttet tåle oppgjennom oppveksten tydligvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...