Gå til innhold

Puzzler dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker puzzlespill og puzzler masse om høst og vinter.

Trives best med 1000-1500 biter.

Dere da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker det. Finner desverre ikke mye tid til det

Skrevet

Ja jeg liker å puzzle, men har ikke plass i huset til å legge ett puzzle spill å gå ifra det og tilbake når lysten er der. så da holder jeg meg til Facebook å puzzler inne på siden Puzzel Bee

Er ikke så vanskelige puzzel der, men moro er det. :-)

Er jo lett, middels og vanskelig i vanskelighetsgradene :-)

Skrevet

Er ein nerd så er ein nerd! Eg digger puslespill. Desverre så har eg ikkje tid, verken sommer eller vinter. Eg liker alle størrelser, ser meir på motiva enn antall biter,

Skrevet

pusler litt ja, men vet liksom ikke helt hvor jeg skal legge det siden det tar så stor plass... er jo kjedelig når man har sittet en stund og så må man bare pakke det bort igjen uten å ha blitt ferdig...

Skrevet

¨Til dere med problemer med pusle plass.

Jeg bruker puslematte. Så kan jeg bare rulle sammen når jeg ikke har tid lenger og fortsette en annen gang

Skrevet

hvor får du tak i det? ruller du bare hele greia inn i den liksom?:S

Skrevet

så kult, den skal jeg kjøpe i dag!! men detter det ikke fra hverandre når man ruller??

Skrevet

HATER det ...så intenst..blir helt gal i hodet om jeg ikke får det til..

Skrevet

Det er filt, så brikkene henger litt i. Du ruller det rundt røret som medfølger og fester stroppene på yttsiden. Aldri hatt problemer med at det har falt fra hverandre.

Skrevet

Jeg har og puzzlematte, men om det er på 1000-1500 biter så går det under duken på spisebordet.

Skrevet

Jepp! Jeg digger det. Har ikke pusla siden frøkna ble født da... Men mens jeg venta på at hun skulle komme (12 dager over termin) så pusla jeg to 3d puslespill. Ellers er 5000 brikker det meste jeg har lagt. Da var jeg student og bodde alene. Var mye alene på ettermiddag/kveld og da var det en deilig måte å få tiden til å gå på. ;)

Skrevet

vet ikke hvorfor, men jeg leste overskriften som 'puler dere'? Og tenkte ja, jøss - er ikke det normalt da.. Tihi..

Men nei, puzzler ikke

Skrevet

digger å puzzle, men grunnet plass (selv med matte) og tid (to små) blir det lite pusling, og da somoftest på nett (jigzone tror jeg det heter)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...