Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Hva med støvler eller er det så man må trille dem i vogn til dem blir såpass store att det går an å få kjøpt rengsklær?Noen som vet?
tuppemor-75 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 du får tak i støvler i str. 18, og regntøy i str. 74. vi har kjøpt vanlige Skofus-støvler og regntøy hos Polarno Pyret i nevnte størrelser.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Unnskyld meg, men dette må være tull vel. Så klart man kan kjøpe regnklær til så små. Har selv regntøy i str 74 til min 1-åring. Støvler har jeg ikke, da han ikke går ennå, men har stonz (vannavstøtende "uteposer"). Finnes også regnsko i merke Reflex. Blir vel kanskje litt kjedelig for barnet hvis det kun skal sitte i vogn og barnet får ikke mulighet til å utvikle seg skikkelig da.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Tull nei,jeg brukte aldri regnsklær på min første datter,viste det ikke att det fantes så små regnklær da heller jeg,men nåååå vet jeg det så takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå