Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Noen som har erfaring med dette? Hvordan er det??
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Spørs jo hva du mener med to tette da?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 har ikke erfaring, men kjenner de som har det. Ho ene ble gravid da babyen var 9 mnd..har vært et stress som bare det sier hun.. men klart, det er sikkert koselig også da, speiellt når de blir større. Selv kunne jeg aldri tenkt meg det, jeg vil heller begynne å tenke på nr 2 når snuppa er litt større ...
LadyLuck & Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 14 mnd mellom mine.. går greit, men er slitsomt til tider..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Don't do it!! hilsen mamma til to jenter med 13mnd. mellomrom
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Unnskyld....litt daarlig sagt....men synes det gaar i ett med de heletida...de har veldig glede av hverandre naa da....men jeg var helt utslitt de foorst 3 aar....tror kanskje det er best med et par aars mellomrom...da faar du kose deg mye mer med hvert barn! Lykke til uansett :-) hilsen mamma til to jenter med 13 mnd. mellomrom
scoobidoo Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 To tette er slitsomt til tider, men stort sett supert! Man er fullt og helt avhengig av å ha en mann som hjelper til like mye som en selv.
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Vi har to tette, snuppa er 21 mnd og minsten er 3 mnd, syns det går veldig bra, også får de jo utrolig mye glede av hverandre også. Snuppa er i barnehagen vanligvis, men må si at jeg misunner ikke de som ikke har størsten i barnehage, da blir nok ting ganske hektisk og slitsomt til tider, tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 har ei venninne som har en på 15mnd og en på 4 mnd;) hun koser seg, men er travelt innimellom.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 16 måneder mellom jentene går strååålende =0) har ikke hatt barnehageplass til storesøster men fått det fra august det skal bli gøy for henne.
Morcheeba Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 14 mnd mellom - har gått over all forventning! Men nå er lillebror en veldig rolig baby så overgangen har vært myk. Og storesøster har hatt barnehagen på dagtid. Tror det er veldig viktig, fordi jeg føler at lillebror får sin kvalitetstid på dagen (er jo tross alt hans permisjon), og kan med god samvittighet prioritere storesøster på ettermiddag / kveld.
fru.ktbar Skrevet 26. april 2008 #13 Skrevet 26. april 2008 jeg har 3 år mellom mine 2 første gutter, det var en fin aldersforskjell, de leker masse og har stort sett de samme interessene. de er 12 og 9 år nå. jeg har 18 mnd mellom de 2 siste guttene. minstemann er 4 uker. Det går i ett men tror det er lettere for meg med 2 store barn som hjelper masse til. de legger han på 19mnd ofte, bader han og passer han og gjør mye annet. jeg er alene med hele gjengen. det er slitsomt men jeg trives. anbefaler ivertfall å ha mann eller store barn som kan hjelpe. Vet ikke hvordan det er når minstemann blir større og krever mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå