nettigull og Lenora lille.. Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Vår synes jeg er kjempe fint, vet om ei som heter Vår Kristine, syns det er et så nydelig navn
Mamma Mirabell Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 ikke fint... melina bare alene var greit... høres ikke ut som ett navn men at dere sier "våres" Melina... vist du skjønte hva jeg mente
petite fleur Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Vår er fint, melina høres ut som en ny type mel.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Syns ikke navnene klang noe særlig sammen. Kanskje en annen kombinasjon? Melina gir meg assosiasjoner til melena som i medisinsk sammenheng er illeluktende, blodig avføring, men så jobber jeg i helsevesenet da.
twilla Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 vår er kjempefint! likte ikke Melina og akkurat den kombinasjonen fullt så godt. Mener ikke at det er stygt altså, men bedre og "lettere" med bare Vår synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 hørtes litt ut som en pille.... melina..
Mamma til snart 4 Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 skulle jeg valgt så kun Melina. vår blir litt feil liksom "Hvem sin datter er dette da"? jo det er "vår vår" eller "våres vår". nei det går ikke;) men forkjellig smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå