Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg skal gjøre resten av husvasken jeg ikke ble ferdig med i dag. Så tenkte jeg å bake med eldstemann hvis det blir dårlig vær. Kanskje vi tar en tur på ponniridning hvis det er greit vær. Noen ganger synes jeg det er vanskelig å finne på ting med han, men samtidig så viser det seg at det ikke trenger å være så mye, bare vi gjør noe sammen:)
Mille** Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Skal kjøpe ny mobiltelefon til meg, på ettermiddagen skal jeg på jobb.
jordbær mathilda Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Frisør kl.9 Trene etterpå Litt husarbeid selvangivelsen
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 1. Trene 2. Bake 3. På fest )))
Gjest Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Skkal å kjøpe 3 bursdagsgaver + på apoteket, så skal vi en tur til svigers og fortelle at jeg har baby i magen igjen
Sommer & sol:-) Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 skulle vært på dugnad her i vellet,men lillegutt er syk..så da holder jeg meg hjemme,kanskje han sover bra sånn at jeg kan gjøre litt i huset eller rake ute i nærheten sånn at jeg kan ha m baby callingen... får se hvor dårlig han er...
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Rundt kl. 9 så drar jeg og handler. Etterhvert skal vi ute å leke (hvis været er fint) Hvis det ikke er fint vær skal vi være inne å bake boller ) På kvelden blir det hjemmekos med hjemmelaget pizza )
Lillesnuppis Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 1. I byen med svigerinnen min 2. Apoteket for å kjøpe ormkur til Dennis ( kattepusen vår) 3. Møte gubben for å handle mat og lørdags godis 4. Hjem og lage pizza 5. Spise, se på tv'n og bare kose oss.. Med avt en film på tv eller dvd 6.......................................................................... :-)
Northernlights Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Vi skal ha yard sale. Håper vi selger mesteparten =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå