Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Svigerforeldrene mine har kjøpt gåstol til min 7 månender gammel sønn. Det har de gjort på eget iniativ.Jeg er helt i mot gåstol da jeg har lest at den kan feilbelaste ryggen. Gutten min er veldig tidlig ute, har begynt å trekke seg opp. Skjønner ikke vitsen med gåstol, om det er mest morro for andre enn for babyen? 7 måneder gammel - da haster det ihvertfall ikke med å begynne å gå! Unnsett alder er jo ikke gåstol anbefalt for babyer.. Til info har mannen min nå sagt til dem at vi ikke ønsker den.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Sønnen vår fikk gåstol da han var tre måneder gammel, hehe:) Var julegave, da. Begynte jo ikke å bruke den før mange mnd senere. Tror ikke det er så fryktelig skadelig, så lenge den ikke er i bruk for lenge av gangen. Litt artig for ungen å "gå" oppreist og utforske ting. Men alt med måte, vi lot heller ikke gutten vår sitte i den altfor lenge. Men om dere ikke vil bruke den, er det jo deres beslutning:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Bruk den med måte, men ville ha ventet noen mnd til,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå