Gå til innhold

Hvordan si ifra til vaskehjelpen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har fått vaskehjelp, men det er ikke alltid jeg er fornøyd med jobben som hun gjør. Hvordan sier jeg ifra på en hyggelig måte, uten og høres ut som en bitch?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sei at du syns det er bra det ho gjere og at du er glad for at du har ho, men at du vil at ho også gjere det og det slik avtalen opprinnelig var:)

Skrevet

Si at "i går så jeg det var litt skitt på skapet", eller hva du nå vil klage på, spør så om hun kan ordne det i dag. Er hun et oppegående mennekse, tar hun hintet. Som hun over sier, presiser at du er glad for å ha henne.

Hehehe, hva er verden kommet til, når man sitter og diskuterer oppdragelse og hverdagsproblemer med hushjelpen - høres ut som en samtale fra forrige århundre :)

Skrevet

si at :ta å gjør jobben din ordentlig når jeg har ansatt deg som husvask for faen..jeg betaler deg ikke i dyre dommer for at du skal gjøre arbeidet halvfrdig!!jeg forventer effektivitet og skikkelig arbeid!! hvis ikke kan du bare til hel..komme deg på dør..

tror at hvis hu er oppegående så forstår hu nok d ;)

Skrevet

jeg jobber som vaskehjelp, og hadde ikke tatt det ille opp om noen hadde sagt til meg at det var ting de ville ha gjort anderledes, er tross alt de som betaler for å få en jobb gjort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...