temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 her på en fredagskveld for tiden? Jeg har jo regelrett ramlet ut av dette gamet. Ser at det er mange nye nick, men også noen av de gamle... Sier i grunn hei til alle sammen på en gang jeg! Husker at Karomamma en gang hadde en fantastisk oppsummering... Tar du utfordringa Karomamma, kortversjonen av hva som har skjedd siden januar 07 da jeg begynte å jobbe.... Eller noen andre for den saks skyld...
iznogood Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 *host* altså, jeg er her bare fordi jeg sitter og jobber.... sånn ellers på fredagskvelden så har jeg faktisk et liv. for daaa... enten jobber jeg, eller vasker huset - mens jeg dibber. :-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg er her og nå har jeg jammen fått varmen i meg igjen! Det var kaldt å sitte ute og spise grillmat i kveld... Nå ligger vi tre stk i senga her, en liten på tvers og to store sånn innimellom der det er plass ellers:-) Jeg med pc på fanget......men nå skal jeg snart pusse tennene og sove litt tenkte jeg:-)
♥Snulder Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Jeg er jo en av de gamle som du så smekkert kaller oss! Og jeg hakke no` bedre å foreta meg på en fredagskveld enn å sitte med laptop-saken i fanget:=)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2008 Hihi... Jeg hadde glemt hvor morsom det er å fnisefjase her inne... Glad jeg har fått tilbake lapen min!
♥Snulder Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Sukk ja! Jeg blir i godt humør av å fjase litt;=) Og det gagner jo hele familien at jeg er i godt humør:):)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Koselig å ha deg tilbake igjen også:-) Selv om jeg har sett og snakket med deg utenom også da:-) Kjekt med laptopen tilbake ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå