Gå til innhold

Barnevakt - betaling ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye er normalt å betale en barnevakt pr time en lørdag kveld ? Som kommer når barnet har lagt seg, og sitter litt utover natta?

regner m det er forskjellig, men de jeg kjenner som bruker barnevakt betaler rundt 30kr t eller 200kr for en kveld..

Nabojenta her har fått 200kr for å sitte fra 21 til 02 feks. Er jo ikke all verdens vet jeg, men bedre enn ingenting hvis ikke har planer allikevel..Men, nå ville nabojenta ha 60-70kr i timen.. Og d har jeg da rett og slett ikke råd til :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si 250 kr for 5 timer....

da er dere midt på ca...

Skrevet

nei, hun skulle ha 450kr for en lørdags kveld.. jeg sa jeg ikke betalte over 300, og da var det ikke aktuelt.

Skrevet

Synes man bør betale litt mer på en lørdagskveld enn en på en hverdag. Vil si minst 50kr timen.

Skrevet

Jeg pleide forresten å få ca 400 for å være barnevakt fra 20-02 på en lørdagskveld, en god del år siden dette da... Var barnevakt hos flere familier.

Skrevet

Okei, takk for svar :)

Skrevet

Jeg hadde såklart betalt de 450kr for en kveld, hvis jeg hadde hatt inntekt. men hun har jo tydeligvis nok penger da, så lenge hun allikevel er hjemme og ser på tv 10 meter unna i stedet for å gjøre det her m mat og godis:D

Skrevet

Datteren min får 200 kr for hele kvelden(sover der) blir kjørt hjem utover dagen....syns det er for lite. Jeg betaler det til henne jeg også men det blir jo litt annerledes,da

Skrevet

jeg synes ikke 200 er mye jeg heller, men jeg spør dersom jeg vet hun skal være hjemme allikevel.. så da tenker jeg at d er lett-tjent så lenge hun kan sitte her og se på tv, surfe på nett osv. vi bor jo på et lite sted, og de jeg kjenner får faktisk ikke noe særlig mer..

bare reagerte på å gå fra 200 til 450 var litt vel mye.. (og litt fordi de maser om å passe minsta ellers)

Skrevet

Helt enig:) hvor gammel er hun? 70 kr timen er alt for mye å kreve synes jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...