Gå til innhold

Hva syns dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og flere andre jeg kjenner sier at jeg blir stemplet som gal hvis jeg spør voksne mennesker om hvor gamle de er. Hva syns dere her inne om at det er så strengt her i verden at det er sånn at man blr sett på som gal hvis man spør volsne om hvor gamle de er??? Er ikke det urimelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går vel an å spørre om det? Ikke sånn med en gang kanskje, men litt uti en samtale skulle vel ikke være noe å reagere på.

Skrevet

Helt enig med deg, NemiW. Men jeg hører flere påstå at de mener det er helt uakseptert å spørre voksne om hvor gamle de er. Man skal aldri spørre om det i det hele tatt mener mannen min.

Skrevet

Synes det er helt greit å spørre om alderen jeg..... Jeg blir iallefall ikke sur hvis noen spør meg hvor gammel jeg er...... Må da kunne være lov det vel...??

Skrevet

Ja, Nøffemor, da blir du stemplet som en komplett idiot! Og basert på andre innlegg du har kommet med, så er ikke det urimelig. Kan du ikke finne en chatteside for tenåringer så du heller kan irritere vettet av DEM med de merkelige spørsmålene dine??!!

Gjest stockholms tjej
Skrevet

Musseknapp

vet ikke va hon har skrivit innen,

men de er du som ser ut som en komplett idiot når du skriver sånnt om henne helt uprovosert.

syns de er du som burde gå in på chatt sider for tenåringer.

Gjest stockholms tjej
Skrevet

hvorfor går du in på hennes inlegg då viss de irriterer deg så utroligt mye...

Skrevet

Du har rett til din mening, og det er helt ok at du mener det. Har på samme måte rett på min mening - som forøvrig Nøffemor spurte etter. Vet det er flere med meg som lar seg provosere av innleggende hennes Og, ja da er det vårt problem. Vet det, men man må få lov å ytre sin mening uten å legge silkepapir over alltid.

Tror neppe Nøffemor trenger noen som forsvarer henne her inne. Det hun trenger - etter min mening som ikke nødvendigvis behøver å være samme som andres - er en fordømt god psykolog.

Skrevet

hvorfor holder du deg ikke til å svare på det hun lurte på i dette innlegget? hun lurte jo kun på om man var gal om man spør om alder til voksne, ikke noe annet.......

jeg syns ikek man er gal om man kjenner personen:P

Skrevet

Ja, hun lurte på om man blir stemplet som gal, og da kunne jeg ikke annet enn å svare sarkastisk. Hvis det såret henne klarer hun sikkert å skrive et innlegg selv å si i fra om det. Da må jeg jo i tilfelle be om unnskyldning. Tvert i mot tror jeg heller hun sitter og ler av de (deriblant meg selv ) som lar seg provosere, og koser seg over at vi er dumme nok til å la tråden bli lengre og lengre....

Skrevet

Mange av hennes innlegg er jo gøy! Hun kommer med spm jeg ikke har tenkt igjennom, men moro å høre svarene på. Hehe... La vær å åpne hennes neste innlegg hvis du irriterer deg over de.

Skrevet

nøffemor må ha det ekstremt kjedlig som ikke gjør noe annet å sitte her inne å spørre om teite spm. enig med museknapp her oppe jeg ass.

Skrevet

Men hvor mange ganger er det nødvendig å spørre om det samme? Er ikke lenge siden Nøffemor spurte om akkurat dette?

Skrevet

Jeg spør da om det jeg.. men bare om jeg kjenner de og er i samtale med de da.. blir som en slags bikommentar det;o) forresten, hvor mange år er du? hehe..

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg syns bare de er unødvendigt og skrive sånne ting...

greit viss hon spørrer rare ting men de er jo ikke noen som tvinger deg og lese det heller då.

Du dummer jo deg bare ut,

for vi som ikke har lest hennes inlegg så virker jo du bare veldigt frekk...

jeg tror sikkert at hon kan ge besked selv så jeg skriver jo ikke for å "snakke for henne" jeg skriver bare va jeg syns.

Skrevet

jeg forsvarte henne ikke. JEG lurte på hvorfor svaret ditt var så frekt mot hun som startet tråden, istedenfor å svare høffelig på hva hun spurte om. Hvorfor gidder du å lese innleggene, og i tillegg svare, om du syns de er så tragiske?

Skrevet

Dette er skravle, gå inn på krangel istede da....Ikke fortsett å svar...

Skrevet

Hvorfor ber du folk om å gå inn på krangle? Om man ikke er enig eller støtter hovedinnlegger- uavhengig av hvem det er, så betyr det vel ikke krangel, vel? Er man så hårsår får man holde seg unna nettet!

Er det mulig... De som vil skravle kan skravle om hva de vil, det må gjelde nøffemor, som alle andre. Det står at man skal sende linken til moderator om man får ufine svar. Dette var da stuerent og hadde virkelig ikke fått nyhetens interesse der inne..

Gjest stockholms tjej
Skrevet

ja jeg håller med deg JAPP...

Skrevet

Gikk på skole med ei engang.Hadde pratet mye sammen,så spurte jeg hvor gammel hun var-skal love hun ble sur!!!Fikk så det satt ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...