temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Her er hvertfall indoktrineringa i full gang. Det store jentene driver på for fullt med trollungen... Hva er best, Liverpool eller Manu? IVEPU! YESS, så flink du er! Vil du ha mere ostepop? Kan du si HEIA LIVERPOOL? ... MÆNNU, MÆNNU... fnis og gledeshyl... HÆJJA IVEPU! Godgutten!!! Kan du si MANU suger? ... NÆJJ!!!!! ... stille ... mamma, skulle ikke han legge seg?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Hahahahahahaha, han blir nok Watford fan han:-) Om han kommer på besøk her et par ganger til sambo:-))
iznogood Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 hehe... så kjempebra! :-)) skulle hatt noen store jenter her, skjønner jeg!
♥Snulder Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Hohoho! Liv i leieren skjønner jeg;=) Her har minstejenta lært en masse mindre pene ord....helt uten annen indokterinering enn at pappan skulle snekre.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Oi du:-) Snekre ja.............nei det er ikke bra:-) Altså snekring!!! De er som små kopimaskiner disse ungene!!
iznogood Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Kan du fatte hvor raskt de klistrer til seg sånn ord? De trenger jo knappest ha hørt dem før de sitter som bare det - og brukes flittig :-)
♥Snulder Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Hun satt bak i bilen hjem fra barnehagen og gjentok ett meeeeget stygt ord som om hun hadde hakk i plata.... Jeg kvitret blidt tilbake ett "ufarlig" ord som lignet.... Til slutt så begynte hun å si det samme som meg!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. april 2008 *humre, humre, humre* Alle mine menn har vært utstyrt med relativt mange tommeltotter, men med kjeftamentet intakt... Kjenner derfor det veldig godt igjen...
Maud Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Trollungen din går i samme skole som våre skjønner jeg. Her finnes det Liverpool-drakter i alle størrelser fra nyfødt og opp til storebror. Draktene vokser etter hvert som han vokser. Når Maud-mannen i tillegg er fra Ålesund, kan du kanskje tenke deg hvordan det var her i huset på onsdag etter at Riise ble krise ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå