Gå til innhold

det skjer jo ingenting her inne, jo???!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse innleggene står på samme plass hele tiden... ingenting som skjer. Har alle sovnet eller?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, vi er jo inne på 1.trimester... Søvnen har tatt alle sammen tror jeg! Meg hvertfall... Hadde en liten ettermiddagslur isted, men nå er jeg jammen på vei til å finne senga igjen...

Er du ikke trøtt du eller? :)

Skrevet

He, he.. tenkte samme tanken selv etter jeg skrev innlegget. Det er jo 1.trimester, sikkert lagt seg alle mann...he, he :-)

Jo, jeg er dautrøtt. Har vært på seinvakt, og skal opp tidlig på tidligvakt i morra. Men er liksom så trøtt at jeg ikke gidder gå å legge meg...he, he!! Nei, jeg må nok finne loppekasse jeg også snart ;-)

God natt!

Skrevet

Jeg er enig at det kanskje er litt sent å forvente masse liv her nå men ;)

Husker fra jeg var gravid for 4 år siden, da var det jo masse liv inne på sidene her hele dagen. Nå ser det ut som det stort sett går lang tid mellom hvert innlegg, og at det ikke er så mange som er her inne.

Husker sist så var det masse diskusjoner ang symptomer og evt blødninger osv, og de igjen som syntes at diskusjoner om blødninger ikke passet fordi da ble andre skremt opp osv.. Det var ihvertfall mye liv her inne ;)

Skrevet

Hører det er flere som sier at det hopper over 1 trimesteret på barnimagen fordi det er så mye negativt her. Mye hysteri over sa/ma.. Jeg syntes ikke det er så ille jeg da :) Å trives godt her :)

Skrevet

Blir ikke mer moro enn vi lager selv:) Synes ikke det er så mye hysteri her jeg, noen nervøse innlegg - men hvem kan si med hånda på hjertet at vi ikke er litt nervøse innimellom? Synes det er fint at det er noen andre også jeg, som deler de samme bekymringene... så er jeg ikke alene:) Grenser for hvor mye ikke gravide venninner gidder å høre;)

Jeg skal lage liv i helgen jeg - skal bare sitte hjemme å lese til eksamen! Men nå mååå jeg sove, før jeg sovner her:)

Natta jenter:)

Skrevet

God Natta :)

Jeg burde også sove. Pleier å være stuptrøtt hver kveld, men etter at jeg ble gravid denne gangen har jeg hatt litt problemer med å slappe av om kvelden. Nesten så jeg har blitt mindre trøtt virker det som.. Litt sommerfugler i magen liksom. Men har veldig vond rygg om dagen, så burde kanskje ikke sitte her og henge lenger, heller finne senga.. Håper ryggsmertene skyldes hormoner, og at det kan bli bedre snart. Bare 7 uker jo, skal jo liksom holde ut en stund til ;)

Skrevet

jeg har sovet halve dagen i dag. trøtt som f..... og gråvær i tillegg. kan ikke bli mere trøttende.

men i morgen skal jeg på loppemarked, gleder meg som en unge, det er skikkelige morsomme ting man kan finne der (som man overhodet ikke har bruk for....)

Skrevet

ja lite aktivitet her men det har vel me at folk er både trøtte og kvalme ,snakker nu egentlig bare for meg selv.. funger dårlig om dagene nå .. eller der går veldig opp og ned her. håper kvalmen avtar snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...