Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Kom til å tenke på dette. Ca når startet du og feste og fester du fortsatt en del (selvfølgelig, alt er relativt etter at man har fått barn...)
jordbær mathilda Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Når jeg først er på fest er jeg ei skikkelig partyløve:))) Men du verden så sjeldent det er!!
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 jeg VAR det... ute fredag og lørdag stortsett hver helg. fra jeg var 17 til 20 ca. de siste tre årene har jeg mer eller mindre nesten ikke hvert ute- lei av det, og ferdig med det..... også ble jeg gravid, og etter at jeg ble mamma har jeg ikke brydd meg noe om å feste egentlig- så kjip er jeg. neida, kan helt fint ha besøk/være på besøk å drikke litt vin, men dritafull og ut på byen gidder jeg ikke mer.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Jeg var en partyløve.. Fra jeg var 19 til jeg var 26-27 var jeg ute stort sett hver onsdag, torsdag, fredag og lørdag. Giftet meg da jeg var 25, og fortsatte utelivet med gubben. Gikk skikkelig lei, flytta på landet og ble husmor istedet, med frittgående høner og rådyr i hagen Nå er jeg absolutt ingen partyløve, men kan finne frem feststemingen til spesielle anledninger. La vekk partyløvet flere år før jeg ble mamma.
IgglePiggle Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Jeg var det ja!! Liker fremdeles aa gaa ut, men jeg gjoer jo selvfolgelig ikke det saa ofte som foer.. Da var det hver helg omtrent altsaa.. Naa blir det ca 1 gang i mnd men jeg drikker ikke halvparten engang av det jeg gjorde foer da.. Man har jo fremdeles barn som jeg maa loepe etter og underholde og det orker jeg ikke.. Var ikke som foer i tiden da jeg kom dinglende hjem i 3 tiden og kunne sove til langt paa dag og bare ligge paa sofaen og sloeve med digg mat dagen derpaa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå