Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Hei. er kjæresten din også på russetreff i travparken i dag? nokk drit det derre med russepappa asså..
Gjest Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Oi, så ikke før nå Men i Åsane? Ja han var der, men siden de ikke fikk ha med drikke inn var han hjemme i seng allerede ett:P Var ute i går/natt da, og skal ut i dag + Brann-kampen! Good lord, aldri mer russepappa!!!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 kjipt dette.. det stengte vist et så typen min var hjemme i seng kvart på 2 i steden for rundt kvart på 4 som var planlagt..
Gjest Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Ååå, men før planlagt er no alltid greit:) I morgen skal meg og typen endelig være bare ed hverandre, før det er natt til 1. mai og kongeparken=/ Gruer meg så sykt til han reiser der joo:( (har fødsels.depr i tilleg, såå)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 jah det e greit:d samme her, gruer meg sååå sykt til han reiser vekk, han reiser kjempe tidlig fredag å kommer iche hjemm før seint søndag:( uff det kal iche være lett.. du får invitere noen venner på besøk
Gjest Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Tror min reiser på torsdag med en gang han vokner etter å ha sovet ut rusen etter natt til torsdag=/ Han skjønner veldig lite for tiden da! Fikk han til å komme hjem i går kveld da, så var han her til han skulle på skolen igjen i dag:) Vi bor jo heller ikke sammen... Har prøvd å spørre noen venner, men alle har jo andre planer som er mer spennende, akkurat den helgen jeg ikke får barnevakt så jeg kan være med ut=/ Æææhr!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2008 uff:( min drikker iche så har en fordel der me at han iche er fyllasjuk hvertfall.. vi bor heller iche sammen men han er alltid her hjemme fordi=) syntes det er veldig kjekt.. jah son e det me mine vennr også, de gidd aldri komme på besøk til meg for det e myyyye mer spennende å feste vettu... vi får lage vårt eget treff vi da, hehe:P
Gjest Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Heldig du! Nei, min blir heldigvis aldri fyllesyk, også har han lovet at han skal ta det chill med flasken, og det holder han:) Bor du i egen leilighet da? Jeg bor jo hjemme, så er ikke så greit for han å være her alltid:P Nå har jeg jo en venninne som ikke går så mye ut, faren er veldig syk, så da har jeg heldigvis henne, men hun er nok en av de få=/ Koser meg på unge mødre treff på helsestasjonen da, vi skal faktisk på treff utenom helsestasjonen i morgen:) Men det er liksom på dagen.. Og, eh, det er på fredag faktisk:P
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2008 men det er jo bar då=) bor hjemme så vi er mest her hjemme, lever gratis vettu:P hehe men han har leilighet så vi er der en uke i strekk i ny å ne.. bra du ar hun da=) mine venner fester omtrent hele tiden.. heldig du er, her på min helsestasjon e det iche noe unge mødre treff:( så føler meg ganske aleine her:P men går no mye å skiker i byn=) koselig det vettu;)
Gjest Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Betaler 2000,- til mamma og pappa i mnd, men får 20 000,- da ca, så det går greit:P hehe, er så godt som gratis;) Og kjæresten har hele nede hos seg, er bare kjellerstue og soverom og bad da, men er litt privat på en måte:) Kjedelig det der at alle andre ikke "må" bli like voksen som vi må, har jo mer til felles med en på 30 enn de eg gikk i klasse meg:O =/ Mistet helt lysten på det å gå ut også, ser liksom ikke vitsen lengre... Gud, jeg har ikke vært i byn på eeevigheter, må nok ta meg en tur å bytte dåpsgaver en dag:) hehe, gleder meg til å gå i byn når det er sol og sommer og buekorps!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. april 2008 jah eg betaler 3000 men de får eg igjen når eg flytter.. 20 tusen ossn får du så mye? eg får vel 15 eller noe son.. jah det e jo koselig det også da=) jah iche sant, har iche så mye felles me de eg gikk i klasse me for for de e det jo bare feste å drikke seg full, nej shønner deg sjelden eg har lyst å gå ut, men en gang i blant må det være lov å kose seg, men har bare vært på fest en gang etter veslejenten ble født å det var en 18års dag for liten siden å hun e jo 8mnd i dag så=) jaaah va drit deilig i byn no sist det va fint vær å det blir så deilig å høre buekorps igjen:D
Gjest Skrevet 30. april 2008 #12 Skrevet 30. april 2008 Jobbet som en gal fra sommerferien til fødselspermisjonen begynte! I tillegg til det fra NAV så blir det masse:D Skjønner ikke at folk bare går ut å drikker hele tidn liksom.. Menmen, de gjr som de vil, akkurat i dag hadde det vært greit å gå ut kanskje, siden "alle" skal ut.. Også 16. mai. Men sånn e no det. Jeg har vært litt mer ute, på nyttårsaften, jubileum og litt sånn, men synes bare en av gangene jeg har vært ute var gøy også jubileet;) Var jo nyttårsaften når Isac var 2,5 uker, og typen tvingte meg ut for jeg var helt utslitt, så var ute noen timer men det var helt forferdelig! Åhr, elsker is på torganmenningen og buekorps rundt hjørnene, savner det altså! =)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. april 2008 heldig du som får så mye.. skulle ønske eg å hadde jobbet men så hadde jo eg termin i august så rakk iche jobbe de 6mnd.. jah samme her forstår det iche i det hele tatt.. men det e vel son å være i dne alderen.. jah is på targanmenningen å buekorps e jo bare sååå herlig, da man vet hvor man komme fra;) en beste by!!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #14 Skrevet 30. april 2008 Ja, det kommer odt med;) Men jeg får ikke betalt tilbake husleien da:O Ja, de er vel sånn:P Gleder meg bare til typen kommer over det "feste-stadiet" og hvertfall til russetiden er over! Håper han får festet litt av seg nå Ååå, jeg savner sommeren SÅNN! Gleder meg så grådig! Også sitte i parken og spise jordbær! Blir jo herligere no når vi kan gå med unger også da:D
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. april 2008 nej da går det vel opp i opp da:P hehe.. jah får håpe han kommer over det;) er så gla min iche e noe son feste fyr, men han kan være me på fest lism;) jah gleder meg så syykt til sommer kommer så vi kan gå å leke i parken å son=) jah jordbær NAM:D kjøpte mine første jordbær for året i dag:D gjett om vi skal kose oss i morgen(jeg å typen) før han reiser fra oss.. jah syntes det e så koselig å gå ute me Emily Jeanette å gleder meg kjempe masse til hun kan gå, hun har jo begynt å reise seg å slik å går når man holder hun i hendene..
Gjest Skrevet 30. april 2008 #16 Skrevet 30. april 2008 Typen min skal helst på fest når det virkelig skjer noe, skjer jo alltid NOE! Men så er han sånn at han får SÅ lett fårlig samvittighet, så er ofte han blir nødt å være hjemme ellers han han det ikke bra uansett, er jo litt søtt da:P Bare att russetiden sier han at han bare får en gang og vil være mest mulig med=/ Hehe, har kjøpt jodbær for leeenge siden jeg, også med vaniljesaus på, NAM! Åå, gleder meg til de kan gå ja! Isac står selv visst han får holde i noe, men ikke så lenge da, og danser litt boogie:P Men det kommer seg;)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 30. april 2008 ja det skjer ofte noe, hehe.. men det er jo bra at han får det då, e jo søtt det då=) åååe så koseli ga=) he he boogie:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå