Gå til innhold

hvor blir det av mamismurfen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her jeg vettu :) sambo er på pokerkveld med gutta så da har jeg jo ikke mye annet å ta meg til hehe..

Joda, alt er vel forsåvidt bra :) bortsett fra at dette svangerskapet er i ferd med å ta livet av meg og jeg har fortsatt et halvt år igjen hehehe. Men man må jo ta det med et smil også! Er få som klarer å være SÅ uheldige liksom, blir jo litt komisk.

Hvordan står det til hos kjipegjengen da? funnet noe hus enda eller?

Skrevet

pjukings er kjipt.. men det sies det er verdt det...

Kjipefamilien har ombetsemt seg, blir her vi er...har begynt oppussing i stedet..hehe, fra det en til det andre.. Nå skal vi snart på IKEA og velge kjøkken...

Vært hos lege / Ul enda, eller?

Skrevet

ja det er kjiiipt har gått ned ca 4 kg og det blir innleggelse om jeg går ned enda mer til neste gang, har fått lavt blodtrykk og lave jernlager pga driten og i tillegg så tror legen min at jeg har fått svangerskapsdiabetes ;) O`LYKKE hehe.. Skjønner jo innmari godt om jeg har fått diabetes fordi det eneste jeg har fått i meg de siste 3 mnd er vann!

Var hos legen på 2 kontroll i går :) han har ul på kontoret sitt så jeg fikk se på babyen i over et kvarter *sukk*.

Utrolig hvor glad man kan bli i et sånt lite krek, i tillegg så synes jeg det er helt sinnsykt at man faktisk får ta abort i uke 12 :-S

Smurfen stupte kråke og sprellet i vei hehe, lå å suttet på tommelen og klappet gjorde han/hun også :) var heelt utrolig å se på! fikk telt alle fingrene og tærne også..

Dere har det ja,, jamen det er jo like greit det om man trives der man er :) er jo utrolig morro å pusse opp å få det akkurat sånn som man vil også da.. I tillegg så slipper man alle visninger og budrunder og dritt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...