Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg er her jeg vettu sambo er på pokerkveld med gutta så da har jeg jo ikke mye annet å ta meg til hehe.. Joda, alt er vel forsåvidt bra bortsett fra at dette svangerskapet er i ferd med å ta livet av meg og jeg har fortsatt et halvt år igjen hehehe. Men man må jo ta det med et smil også! Er få som klarer å være SÅ uheldige liksom, blir jo litt komisk. Hvordan står det til hos kjipegjengen da? funnet noe hus enda eller?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 pjukings er kjipt.. men det sies det er verdt det... Kjipefamilien har ombetsemt seg, blir her vi er...har begynt oppussing i stedet..hehe, fra det en til det andre.. Nå skal vi snart på IKEA og velge kjøkken... Vært hos lege / Ul enda, eller?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 ja det er kjiiipt har gått ned ca 4 kg og det blir innleggelse om jeg går ned enda mer til neste gang, har fått lavt blodtrykk og lave jernlager pga driten og i tillegg så tror legen min at jeg har fått svangerskapsdiabetes O`LYKKE hehe.. Skjønner jo innmari godt om jeg har fått diabetes fordi det eneste jeg har fått i meg de siste 3 mnd er vann! Var hos legen på 2 kontroll i går han har ul på kontoret sitt så jeg fikk se på babyen i over et kvarter *sukk*. Utrolig hvor glad man kan bli i et sånt lite krek, i tillegg så synes jeg det er helt sinnsykt at man faktisk får ta abort i uke 12 :-S Smurfen stupte kråke og sprellet i vei hehe, lå å suttet på tommelen og klappet gjorde han/hun også var heelt utrolig å se på! fikk telt alle fingrene og tærne også.. Dere har det ja,, jamen det er jo like greit det om man trives der man er er jo utrolig morro å pusse opp å få det akkurat sånn som man vil også da.. I tillegg så slipper man alle visninger og budrunder og dritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå