Gå til innhold

Andre som har mage smerter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en del smerter i megen om dagen, er 14+3.

Har sett hjerte slå på ul i uke 7 har ikke blødd og har vokst

mange cm.

Så tror ikke det er noe galt..

Andre som har smerter i magen???

Lurer litt på om det er luft smerter,men kan de være så vonde??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, vondt, nesten hele tiden. Er som stikninger/mens-smerter.

Dette er nr 2, og hele forrige svangerskap var sånn også.

Jeg kjente det med en gang jeg var gravid (før jeg visste det!), trodde det var pms... men neida- var en liten baby tell gitt.

Jeg ble sykemeldt i uke 34 med forrige for jeg kunne tilslutt ikke gå langt/ reise meg fort opp, uten at jeg knakk sammen pga. stikningssmerter. Håper det ikke blir så vondt denne gangen, men sånn som jeg allerede kjenner det i uke 14 vet jeg ikke... er litt mye stikk. Jeg vet det ikke er luft, for det føles ikke slik, og disse stikningene er nede til venstre "hele" tiden. Men jeg tror ikke noe er galt, men hvis jeg får alvorlig vondt ringer jeg legevakten med EN gang! :)

Når har du termin Anette25?

Skrevet

Her føles det nesten som krampe inni mellom.

Hjelper litt gå på do å få ut no..

Er vort 2 icsi forsøk, så er litt nervøs enda..

Har termin 23 oktober..

Skrevet

Ingen andre??

Bør kanskje bli redd da..

Skrevet

Jo, jeg har det sånn, jeg også, ikke hele tiden, men særlig på ettermiddagen og kvelden. Er 13 uker til tirsdag. Har snakket med en venninne av meg som er jordmor, og hun sier det er helt normalt. Hun hadde det selv sånn i begge sine svangerskap.

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar Lova..

Da skal jeg prøve slutte tenke på det.

Har ikke jordmor time før 20 mai,å blir jo litt bekymret..

Skrevet

Bare hyggelig:).

Bekrymringer hører tydeligvis med til det å være gravid. Er ofte bekymret jeg også, faktisk mer nå enn i mitt første svangerskap.

Håper du klarer å senke skuldrene litt, da:).

Skrevet

Jeg har det... Jeg kjenner at det er luftsmerter, stort sett. Det kan gjøre skikkelig vondt, men går fort over. Et par ganger har jeg liksom stikninger i livmor/underliv (her kjenner jeg at det er i livmor, ikke tarmer), men det er ikke så ofte. Jeg er 15+1.

Skrevet

Jeg kjenner stikninger i livmora 4-5 ganger om dagen. Ganske ubehagelig, men satser på at alt er ok. Er 18+4 idag. Tror jeg har begynt å kjenne spark fra den lille, og hørte hjertelyd for noen uker siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...