Gå til innhold

Datt i trappa i dag jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en lang og utmerket lunsj i dag sovnet trollungen i bilen. Han trenger en totimers fremdeles, derfor fant jeg det da vi kom hjem lurt å bære ham opp slik at han fikk den siste 1 time og tre kvarter i senga. I mine nye, kule men akk så upraktiske sko snublet jeg i trappen. Det veltes en blytung og svær tregreie over meg. Jeg var så opptatt av at trollungen ikke skulle slå seg så jeg slo meg halvt fordervet selv. Det ene kneet er nesten dobbelt så stort som det andre, og min nyervervede brunfarge på leggene er nå i spettet rødt flere steder nedover leggen...

Fnis... Vi var nok litt av et syn... Trollungen sov seg gjennom det og mere til. Han måtte vekkes halv fem da vi skulle på kvadrilje-show på ridesenteret...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Au da!!! Det kneet må du vær varsom med! Det er merkelig hvordan man klarer å klore seg fast og holde tak i ungene samtidig som man snubler og detter!!! Har prøvd det!

Men i det minste så fikk du en lang og utmerket lunsj i da.... det skulle jeg hatt også... men så ble det veeeeennnnttttiiiiiiing på legesenteret i stedet!!;=)

Skrevet

Nei og nei tonetrollet!!!! DU må være forsiktig!! Men godt jobbet at du klarte å redde trollungen så han fikk sin tiltrengte søvn da:-)

Hadde jeg bodd litt nærmere nå skulle du fått en homeopatdose av meg lynraskt for å hindre slike kuler og indre blødninger etc......

Om du har mulighet imorgen til å få tak i Arnicakrem i en helsekost så smør og smør og smør på det hovne og blodfylte området på leggene!!!

Men ikke på åpne sår om du fikk det...

Stakkars deg!!

Håper det koste dere på kvadriljeshowet da! Frøkna mi sovnet også som en stein i bilen etter deilige lunsjen:-) Tror hun har blitt forelsket opptil flere ganger i dag, for hun har vært på strålende lag og tullet og tøyset helt til hun sovnet i kveld:-) Skal se at tvangsekteskap er tingen for disse ungene våre:-)

Skrevet

Eller Hiruoid-krem på apoteket... For oss som er best på skole-medisin;=)

Skrevet

Hihihihi, gamledager det vettø;-D

Skrevet

Hjelpe seg så vondt! Du har sikkert alt iset det og smurt deg inn med alt som er fra ibux til alt under her. Får håbe du får en god natt med mye hvile og lite verk - sånn at du er langt mindre hoven i morgen.

Man klarer nesten hva som helst når det er snakk om å fall mens man bærer på de små - men at han sov seg gjennom det hele var imponerende :-)

Skrevet

Du mener... den gangen jeg var ung? :-)

Skrevet

Ja, når vi var unge:.-)

Andre tider nå jenter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...