h85m Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Er gravid med min første... og er i tja 4uke? Er ihvertfall det jeg får ut av termintestene er på siden. At jeg er 4uker og 3dager på vei. Men skjønner ikke hvordan det går når man tar utgangspunkt i at unnfangelsen skjedde 8.april.?? Men men.. Det som jeg trenger støtte på er.. Hvor ofte skjer spontan aborter. Hverken meg eller samboeren orker å glede oss fordi vi er så redd for å bli "for knyttet" for tidlig. Er jo klar over at det kan skje når som helst og ikke av noen spesiell grunn.. Men kunne ønske at jeg kunne glede meg mer over denne spiren min.. Dette har vært drømmen min i aldri så lang tid.. Og får jeg så dårlig samvittiget, fordi jeg ikke føler jeg er "glad nok" Noen som har samme følele?? Dette skjedde fortere enn planlagt..Er bryllup i august.. Så håper kjolen passer selvom. hehe Takk for alle svar!!
Gurine Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Sidene her teller uker fra første dag i siste mens. Så jeg er også 5 uker på vei i dag, mens fosteret kanskje er 3. Men da kaller man det at man er 5 uker på vei. Litt merkelig, men sånn er det nå bare Tror det er helt normalt å ikke nødvendigvis føle super glede med en gang man er blitt gravid, og for dere så ble dere jo det litt før enn dere tenkte også. Alt er jo liksom så nytt og uvant hvis man ikke har barn fra før. Og i starten så er det lett å bekymre seg for om alt går bra og slikt. Jeg tror helt sikkert du vil glede deg mer, når du begynner å føle mer på kroppen at du er gravid. Når du får se spiren på ultralyd, magen begynner å vokse, du begynner å føle de første bevegelsene der inne og slikt. Da blir alt mer virkelig på en måte. Jeg har to barn fra før, og kjenner ikke spesiell glede over at jeg er gravid med en til enda. Men det er ikke fordi jeg ikke er glad. Jeg føler ikke noe særlig i det hele tatt liksom, har ingen spesielle symptomer, og det føles litt rart å være gravid igjen, uten å kjenne noen ting liksom.. Men jeg vet at gleden og forventningene kommer etterhvert. Så kos deg med graviditeten du, og ikke bekymre deg eller ha dårlig samvittighet overfor manglende følelser, de kommer senere Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå