Gå til innhold

Hva ville du ha valgt

d@ddy-Ekte menn får tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du drev en bedrift og trengte en ny hjemmeside eller nettbutikk - ønsket du da å betale en engangs-sum eller mnd. leie for dette...?

Vet ikke helt hva jeg skal legge meg på....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig egentlig, men tror jeg ville valgt å ta det som en engangsinvestering.

Skrevet

Jeg er enig, men ser at flere av mine "Konkurrenter" har kun mnd. leie... Og fakturerer kundene kvartalsvis, for mnd. leie

Hmmm... Tenke, tenke (hehe)

Skrevet

Om du satser på engangssum blir det nok mange engangssummer. Ellers vil jo sidene fort bli gammeldagse og utdaterte. Viktig at sidene gir et godt og profesjonelt inntrykk!

Skrevet

Hmmmm spørs jo litt på kontrakten o.l. også. Men jeg vil tenke slik at det sikkert er mere sansynlig at du får inn hele summen ved et engangsbeløp som eventuelt deles i 2 avdrag. På den andre side er det ofte en stor investering så kanskje enklere å få kunder hvis de betaler en mindre sum pr mnd. Når jeg tok min runde for snart 2 år siden var det ingen som tilbød mnd leie......

Skrevet

Min kjære tar betalt et engangsbeløp for jobben han gjør også leier kunden domene et eller annet sted mener jeg å huske (jeg kan INEGNTING om sånt, så mulig jeg er helt på jordet)..

Hvis ikke jeg misforsto helt hva du spurte om nå da?

Sambo designer "hjemmesider" (igjen, jeg vet ikke hva det heter det han gjør hehe)

Skrevet

Ja, tenkte litt av kansje leie kan gi en grei stabil inntekt... Da er jo oppgradering av programmvaren inkl. i prisen... Kjøper man hele pakka så må man betale for oppgraderinger... Så en del kunder på "leie kontrakt" kan gi stablile inntekter.. Greit at nan ikke får hele summen med en gang, men innntektene kan vare i år etter år...

Skrevet

er enig i den 3småkrapyl:)

Skrevet

synes det er ganske greit med engangsbeløp da. jeg har såpass ustabil inntekt på mitt firma, siden jeg ennå er i oppstarten, så hadde ikke hatt sjangs med kvartals-innbet...

Skrevet

Men som kunde vil jeg vite hvor mye pakken min koster totalt, så det må jo være en tidsbegrenset avtale. I tillegg må den regulere hvem som faktisk eier siten hvis samarbeidet skal opphøre. Om man kan kjøpe ut den resterende summen osv. Mye kan endre seg etter de første 6 mnd for og si det sånn.....

Skrevet

OK - jeg kan kansje sette op to alternativer - så kan kunden selv velge hva de ønsker...

Ja, det tror jeg var lurt :-)

Skrevet

det høres jo greit ut, at man har muligheten å velge. hjelper du meg forresten med å fornye domenet mitt til sommern? du vet eg er grønn på sånt... :s

Skrevet

Ja det er nok det lureste. I tillegg ville jeg hatt litt dyrere totalpris hvis man skal betale pr mnd....

Skrevet

Det gjør jeg vettu :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...