Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Må man ha pass til barn under 1 år? Vi skal bare til Køpenhavn og da trenger vi jo bare et id bevis på oss, men hva behøver man til den minste?
Gjest anouschka with Love Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Trenger ikke pass til København da
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Ring til politiet, passavdelingen. Jeg skal til Sveits og skal fikse pass til babyen min (2 mnd). Alltid bedre å dobbelskjekke :-)
hamsterpia Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Trenger bare id-papirer når dere skal til Køben, men skal dere lenger unna må dere ha pass alle mann.
hamsterpia Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Mente selvfølgelig hvis dere skal til et land lenger unna, ikke lenger sør i danmark, om noen skulle klare å mistolke setningen min....
Prins og prinsesse Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Er nok lurt å sjekke med politiet. Det er bare å ta en telefon, og dersom dere trenger pass tar det ikke mange dagene å få det. Vi fikk pass til Maria nå, så vi har ei kvittering fra politiet for kr 270,- for "barne-pass" hehe... Burde kanskje ramme inn den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå