Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Er du her? Sendte deg mld igår jeg!!!!!!!! Fått den?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Haha tlf min er sånn halvgæærn for tiden så jeg kan ikke ta i mot samtaler og ikke få mld, men jeg kan ringe ut og sende mld da.. Meeeeen jeg regner med at det er Bunaden du tenker på? Sorry at jeg ikke har gitt beskjed, har skjedd så mye den siste tiden (alt kommer på en gang) Tror ikke jeg får råd til å kjøpe ny bunad til ham i år jeg, så tror nesten vi må bruke den selv. Unnskyld, nå fikk jeg kjempe dårlig samvittighet, men har vært hos tannlegen og fikk regning på ti tusen vakre kroner, og det er ikke sååå greit for en student.. :S Håper ikke du blir sinna?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 He he he nei selvfølgelig ikke!! Skjønner det vettu ;o) Huff den tannlegeregningen misunner jeg deg ikke assa, huff... det var myyye... nettopp hatt en runde hos tannlegen jeg og, etter 5 år, he he, var på tide,endte opp på 4000,- her da, og jeg syns det var mye, så 10 000.... huff!!!! Tar meg bare en tur til Vinterbro på obs jeg, null stress snuppa!!!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå