Gå til innhold

Hvordan feirer/feiret dere ettårsdagen til ungen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søskenbarn. tanter og onkler, naboer besteforeldre.. var vel over 20 stk som var innom. Kaker, potetgull, brus, kjeks og hele pakka. :) men det var hjemme der jeg er fra. Minstes ettårsdag blir feira der oppe og, så det blir vel samme greia, regner jeg med. :)

Skrevet

vi hadde først et barnebesøk. hadde da besøk av 5 andre 1 åringer + noen søsken... og foreldre selvfølgelig..

deretter hadde vi familie besøk. vi hadde to stk av dem siden vi har stor familie.. da hadde vi besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler.... kjempe kjekt det..;)

Skrevet

MIni blir ett år til sommeren og jeg tenkte jeg skulle invitere venner,familie,barselgruppe ++ på hagefest. Be om svar på hvem som kan komme så stiller jeg med salat, potetsalat og kaker - så kan folk ellers ta med seg det de vil grille/drikke. Er midt i sommerferien så sikkert mange som er bortreist og...

Skrevet

i barnebesøket hadde vi hotdog, kake, boller og litt chips... i de andre hadde vi kake, boller, is og litt sjokolade tror jeg..

i morgen skal vi ha barnebursdag igjen. da er det to årsdag..;) da skal vi ha sjokoladekake, boller, hotdog, godtepose( gomp og smarties) og kanskje en is..kan se ut som at det kan bli litt mye... vi får se... gleder meg iallefall masse til det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...