Gå til innhold

Hva kan din "baby"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gamle er h*n?

Min er snart 11 mnd, sier mamma, pappa og brumm. Og av og til nusser han meg på kinnet eller på munnen når jeg spør "kan mamma få nuss?"

Hva med din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gullklumpen vår er 11 mnd i dag, han! :) Han sier titt-titt, hei og se (og peker). Mamma og pappa bruker han veldig sjelden... "Ba-ba" betyr bamse, også sier han grøt, men jeg greier ikke skrive hvordan han sier det :)

Han "susser" med åpen munn på kinnet mitt (søkk vått og tannmerker), og han er kjempeflink og gå med briotrilla si :)

Han kan selvfølgelig mye mye mer, men det vil ta resten av kvelden å skrive... ;)

Flinkeste gutten min!! :D

Skrevet

Hun er snart 8 mnd og klapper med hendene til musikk og når jeg synger. Ellers kan hun fint lite. :P Sier dada til pappaen, storesøster og meg. Men hun har sagt hei til meg en gang jeg kom for å hente henne inn til min seng. Jeg tror hun er litt lat. Hehe.

Skrevet

min gullas kan si mamma(av og til en ekstra -ma på slutten hehe), han vinker, klapper, susser med åpen munn mens han gnurer seg inntil meg og ler:D Han sier pssss til pusen, og vov vov vov med den ivrigste stemmen til hunden. Peker på bildene og forventer at jeg sier hvem det er...også selvfølgelig NEIneinei og rister på hode! Veldi stolt:o))

det er vi nok alle:p

Skrevet

Min "baby" kan skrive navnet sitt, kjenner noen bokstaver, tømme bestikkkurven i oppvaskmaskinen. hjelpe til med husarbeid og oppussing, smøre egen mat, kle av og på seg, er god og snill, kan gå på 9 timers fisketur. Han kan masse, og er også mammas lille "baby". Han er 4.

Skrevet

Min lille baby er 6 måneder i moren og store "baby =0)" er 22 måneder

Skrevet

hun kan smile og le. Og løfte hodet når hun ligger på ryggen. Og legge seg over på sida, men ikke rulle rundt. Og så kan hun ta ut smokken selv og noen ganger sette den inn igjen rett vei. Løfte rompa både når hun ligger på rygg og på mage. Ikke så mye egentlig. hehe. Men hun er ikke 5 mnd enda. Gleder meg til hun lærer flere ting!

Skrevet

Lillesnupp her klapper i hendene når vi sier "så glad"... så ler hun på liksom hvis vi ler på liksom, rister på hodet når vi sier "nei, nei, nei"... begynner å gråte hvis vi sier "nei, d er ikke lov...", legger seg inntil halsgropen hvis vi sier "kose....", hopper såvidt bortover gulvet på rompa...

Hun er 9,5 måned og tar livet med fullstendig ro!! ;)

Skrevet

Minsta fyller 1år i helga går stødig både inne og ute, med og uten sko. Sier mamma, pappa, hei, hade, mjau, namma ( all mat) nan ( nan), gogo ( sko), ut, æsja, uss ( nuss) os ( kos)

Klapper søte, viser hvor stor hun er, vinker hei og hade, gir nusser og klemmer. Klatrer der hun klarer å få opp en liten fot og ei hand....opp og ned av sofaen dagen lang nå :-)

Skrevet

min er snart 8mnd, hun kryper kjempe fort rundt på gulvet, sitter seg opp både på rumpen og på kne å plukker ut av lekekassen sin.. hun går fint når hun holder oss i fingrene og har akkurat begynt å prøve å reise seg helt opp etter borde men detter etter litt(dårlig balanse enda) hehe. klatrer opp under bordet å alle andre steder hun kommer til(hehe) l

Skrevet

Min er strax 11 mnd..

Hun sier mamma, pus, klapper, synger "ta-te da-te" som betyr "bake kake søte" mens hun klapper, sitter selv, kryper, prøver og krabbe, står på alle fire, vinker, sier "adeh" (hadet), peker og sier "se", koser med bamser og alt annet når man sier "koooooooose" til henne, og skal såklart dele med alle andre hvis hun har kjeks ol.

Kan jo masse annet og da, men blir så mye og skrive, pluss at jeg ikke kommer på noe mer i farta:-)

Skrevet

Hun viser foressten hvor stor hun er, og hun gjemmer seg når vi sier "Hvor stor er Eva?" ..... "Sååååå stor"... Pluss at noen ganger når hun ligger på gulvet si er vi feks. "mamma ser deg..." Da blir hun helt oppspilt og kryper så fort hun kan bort over... Og ler veldig når man sier "Fåkke loooooov.." :)

Skrevet

Min er tre måneder, og han har akkurat lært seg å rope høyt:)

Så små ler han fornøyd med seg selv etterpå:)

Også har han begynt å gripe rundt ting på babygymmen.

Dessuten er han han såååå søt!! :)

Skrevet

JADDA! Sånn kan det gå når det går for fort i svingene og er trøtt? Mente jo såklart at hun gjemmer seg når vi sier "HVOR er Eva.." "Deeeer var 'a..!"

hehe... DOH :P

Skrevet

Snuppen er 8mnd

Kryper som en rakett bortover gulvet, setter seg opp, står i sengen sin, og opp etter lyset i vår seng, og ellers steder hun kommer til. Sier nammmm når hun får frukt, sier mamma og pappa når hun gidder ,men mest går det i dadda. Hun sier også Hei hver gang vi går inn og ut av et rom=) *lille bebisen min*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...