Bærta å babyn Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Og hvor gamle er de? Min er snart 11 mnd, sier mamma, pappa og brum. Og av og til nusser han meg på kinnet eller på munnen når jeg spør "kan mamma få nuss?" Hva med deres?
Bea <3 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Min er 2 mndr og kjempeflink til å suge pupp, prompe og rape! Dessuten spanderer han de vakreste godeste smil maaange ganger om dagen:)
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 jenta mi er 10uker og kan smile, flire, "snakke" og hvis hun ligger på rygg å holder henda mine klarer hun å dra seg selv opp i sittestilling:)
Mammaaaaaa Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Min er snart 9 mnd og kan krype bortover gulvet i turbofart, sette seg opp, reise seg opp, gå bortover mens han holder seg på møbler, lage prompelyder med munnen, seie DAAADAAADAADAAAA og mammmm og baba og namnamnam, ete skive heilt sjølv, åpne skap med barnesikring (desverre...:/), sitte leeeeenge og leike og snakke med seg sjølv. Han har vinka et par gonga og. Og så kan han sjarmere mammaen sin i senk hver dag:D
Snupi27 Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 * krabbe * lage brumme lyd med munn (kjører bil) * si mamma * sette seg opp selv * spise brødskiva si selv * drikke av tutekopp selv * reiser seg nesten opp ved bord osv * vinker * klapper * spiller på slurva * gir kos når vi sier "kose" kommer ikke på mer i farta. hehe
Kjukka Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 *sjarmerer alle med latteren sin *ruller fra rygg til mage *leker med tærne *lager fiselyder *whiner av fryd når jeg drar ett teppe over ansiktet hennes *får store øyne og ler når hun får øye på katten Hun er straks 6 mnd.
Annemor83 Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 9 mnd -Drikke av tutekopp selv -Sitte selv -Krabbe i turbofart -Reiser seg opp etter alt mulig -Går med gåvogn og langs møbler -Spille på slurva -Gjøre petter edderkopp bevegelser (ikke riktig selvsagt) -vise hvor stor hun er -viser hvor sterk hun er -pinsettgrep -sier mamma og pappa -sier namnamnam når hun spiser noe godt -peker -finner nesa mi -blar i bøker
Gjest Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Vesla her på 11måndter kan: sitter og krabber sier mamma og ppppaaaaaappppphha (det er da så nære;p) Reiser seg opp etter alt og alle (er faktisk litt slitsomt med en unge som alltid skal henge i beina på mor bokstavlig talt) åpner alt av skuffer klapper, vinker, viser hvor stor hun er,bortebortebø har hun nettopp lært seg. smile,le og finne på masse tull sånn at mamma har noe og holde på med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå