clarice_starling Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Heisann. Slo til på sykkel i dag. (Etter lang jakt - der jeg ikk har funnet akkurat den riktige sykkelen). I dag fikk jeg godt tilbud, og valgte å slå til. Men er liksom ikke helt sikker på at det var så lurt. Jeg tok den ut og syklet 1-2 km på den. (Ikke så mye lenge enn en ofte får låne sykler ut av butikken for å prøve). Er det noen angrerett på slike kjøp i det hele tatt? Flott om noen har peiling. Kostet tross alt 3.500,-, og jeg handler ikke for så mye hver dag...
Mamma`n til turbo Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 I utgangspunktet har man ikke noen rett til å bytte varer, men hos de fleste butikker kan man bytte i andre varer innen en gitt tid. Det høres ut som om du fikk den på salg og da tviler jeg sterkt på at du får bytte den i andre varer, i tillegg til at du har brukt den. Pengene får du nok uansett ikke igjen. Er stort sett bare de store kjedene som operere med pengene tilbake uten at man har deponert.
clarice_starling Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 OK. Takker for hjelp. Da får jeg prøve å venne meg til denne, evt legge den på finn.no etterhvert. Den er nok veldig bra, og fikk med mye ekstra, siden det var fjorårets modell. Men litt uvant, siden jeg har hatt annen type før- og tyngre enn jeg hadde ønsket (han i butikken sa den var lett, men på nettet står det at den veier over 16kg!) synes den var tung da jeg fikk den med. I tillegg er den ikke like "fin" som jeg hadde ønsket meg. Slik er det når jeg bare ABSOLUTT vil slå til, for jeg ville ut og sykle med gutta mine i dag.. he he (OG den sykkelen jeg EGENTLIG hadde bestemt meg for, måtte bestilles i en annen buikk.) Men burde egentlig gått hjem og tenkt på det.. men var jo billigere enn de andre jeg ville ha, og tenkte jeg skulle være litt flink og fornuftig... hmmmm...
Mamma`n til turbo Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Hvis du ikke har noe imot å være en vrang kunde, så kan du jo gå tibake til butikken og si at du kjøpte denne under feil forutsetninger. Altså at du ble fortalt at dette var en lett sykkel men at dette ikke stemmer (Hvis det er slik). Hvis du er heldig så får du bytte eller kanskje en tilgodelapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå