Miniogmy Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 fler en meg som klør mye nå og som er i 12 uke?
stinky-monkey Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Jeg er bare i 9. uke, men jeg klør som besatt på leggene. Har gjort det den siste uken. Klør meg nesten til blods. Er det dette man kan kalle svangerskapskløe? Kjipe greier...
nick_352280 Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 JEG OGSÅ KLØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØR!!!!!!!! Spes på ryggen (self) og på magen... herregud, ser ut som jeg er full i myggstikk!!!!!! Jeg er i uke 11.... Er helt normalt!! Desverre.... Dette er mitt andre barn, hadde det sånn m nr 1 også.. hele tiden!!
Ina25♥med gull i magen Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Jeg også har fått mye tørrere hud som gravid. Kjøpt meg BodyButter fra Body Shop - smører grundig hver morgen etter dusj og på leggene på kvelden. Og det hjelper! Smøre, smøre, smøre...
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Ekte svangerskapskløe, hvis det er det dere har, er potensielt farlig. Ta det opp med legen deres. Er det bare tørr hud så la være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå