Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Er jeg frekk hvis jeg spør deg om du vil hjelpe meg å lage sang òg....?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Nei, slett ikke. Finn ut hva hvem hvor hvorfor osv osv osv, så tar jeg det etterhvert.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Det er konfirmasjon, og du skal få slippe å skrive den på engelsk da jenta er norsk. Og jeg har søren meg fått jobben med å skrive en sang... Jeg kan ikke sånt vøtt.... Melodi aner jeg ikke... Skal jeg liksom fortelle litt om henne osv eller??
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Gjerne. Navn om du vil, interesser, særegenheter, morsomheter, gammelt hat - neida, bare koselige ting, fortrinnsvis. Om du ikke har noen melodi er det litt kjipt siden jeg har en følelse av at du ikke har alle "mine" melodier inne, siden du har bodd ute. Gi meg en du tror du og andre gjester kan, så slipper du synge solo...
Gjest Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Her kommer det som en blåbærremse på et strå; Navn: Mimi Elise (bruker egentlig begge navn, men funker fint å bare bruke Mimi da en del bare kaller hun det òg...) Interesser: Håndball og dans (veldig flink i håndball....) Særegenheter: Dødsredd hunder - får jo panikkanfall bare hun ser et bilde av en hund. Var en gang fanatisk fan av Olsen tvillingene. Hadde hele rommet tapsert med bilder av dem! Ellers kopierer hun alt alle hun ser opp til gjør. Kjempe prektig og kranglete. Veldig pen og søt - med et diger smilehull:) Morsomheter: Hun er jo seriøst ikke morsom da. Kommer bare på morsomme historier som bare er teite. Hat: den gangen hun kastet dataen min (fordi hun var sur på meg) ned fra tredje etasje så den landet på broren min sin bil:) Drittunge. Ja, men de fleste som kommer i denne konfirmasjonen er av norsk slekt. Jeg derimot er vel den som sliter med å kunne melodier. Men sanger jeg kan er; Lykkeliten, So Ro Lillemann, Dyrene i Afrika, Jeg har en gammel tante som heter Monika osv. Jeg kan de fleste barnesanger på norsk faktisk (lært en del av dem for å synge med datteren min + lært en del fra mamma...) Så tar du en barnesang er vi safe:) Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen (med overdrevent mange u'er) takk for hjelp hvis du gidder:)!
Gjest Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Hvis du vil skal du få en gammel barbie (siden du synes de er fine) i betaling:D Haha
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Kult, denne kan jo bli infam, hehe. Er det greit om det ikke skjer i kveld? Har en tale til en 70-årsdag som jeg må gnage litt på, men tar den i et inspirert øyeblikk i morra, ok?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Det hadde vært kostelig,
Gjest Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Hehehehe:-) Jaja, det må ikke skje ikveld eller imorgen for den del da:) Du har jo ingen forpliktelser:):) Setter kjempe pris på det stor-rotta!
Gjest Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 Goodie. Eller så kan datteren din få en av disse nye barbiene som jeg kan kjøpe i Paris eller London (de er seriøst finere der, ta mitt ord på det....) Må jo betale for meg:p Lønnen får du in heaven anyway!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå