Gå til innhold

Rørt og lattermild;=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære russegutt er ute og farter.... og i dag er han ikke sjåfør;=)

Han er generelt sett en gutt som er blid og høflig, men man kommer ikke helt innpå ham. Sånn sett så er dialogen og forståelsen mellom mor og sønn slik at jeg ikke er "pågående" kjærlig med hverken ord eller handling i form av klemming og kjæling.

Men nu er gutten i slaget;=) Og her renner det inn SMS av Glad i Deg Mamma -typen stadig vekk! Det morsomme er at stavingen blir stadig dårligere...hehe... Nå sist så het jeg "maemme":=)

.... og for å ikke glemme sin stefar... så er han Gla i Fraemk også;=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihihi.........nå storkoser han seg:-)))))))

De er morsomme når de blir sånn når de drikker da!! Verre med sånne som blir agressive og kranglete:-D

Det er lov å fnise av slikt selv om det er ungen din det gjelder:-) Og deilig når kjærlighetserklæringene strømmer inn:-) Da har man lykkes i noe:-)

Skrevet

Hoho!! Ja jeg fniser godt her:=P Samtidig så er jeg en tanke bekymret... men det er vel slik det skal være!!!

Skrevet

Bekymret hører nok med ja:-)

Husker første gangen eldste her skulle på fest og fortalte at hun skulle drikke.....Klare beskjeder om at jeg ringer etc og du må komme hjem slik og så. Rett borti gaten hos ei venninne. Hun sendte ørti meldinger om at alt gikk fint. Og kom fnisende inn på vårt soverom når hun kom hjem. Ikke full, bare fnisende:-)

Skrevet

Sukk.... ja.... Vet at han i utgangspunktet er en fornuftig gutt! Suldrete, men fornuftig;=)

Men samtidig så vet vi jo hvordan det går med fornuften når prosentene stiger....

Skrevet

Nei det har jeg aldri hørt no om!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hva mener du????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Skrevet

Mohahaha;=) Jeg synes jeg er like fornuftig etter ei flaske vin jeg....;=)

Skrevet

Mange jeg kjenner som blir innmari sånn smarte assa...........etter 1 glass vin;-D

Skrevet

Huff, jeg gruer meg... Vil ikke at barna mine skal bli så voksne, jeg...

Skrevet

Halloisen på deg:-)

Å joda, det vil du nok, men ikke fulle voksne;-D

Jeg kan trøste deg jeg:-) Vi får ha jentekveld samtidig som hun eldste da vet du. Så kan jeg trøste deg underveis til hun er trygt hjemme igjen:-)

Skrevet

Det som er verst er at det har liksom ikke gått noen tid siden han ble født.....

Skrevet

.....7 seconds away.............

Skrevet

nikker...

Men gamle klassekompiser og andre jeg ikke har sett på en stund, de har blitt så gamle. Selv syns jeg at tiden flyr, samtidig som jeg selv verken blir rynkete, eldre eller slapp i fisken. Det er bare klesprodusentene som har mistet grepet over fasongene og størrelsene.

(Dette er vel hva man i et godt lune kan kalle en liten avsporing, og i dårlig lune et alvorlig tilfelle av tråd-kupp... Unnskyld!)

Skrevet

Vet du hva??

Sånn føler jeg det også, synes liksom folk jeg ikke har sett på en stund har forfalt så fryktelig, mens jeg er like sprek.................lizzom da:-)

Og de dumme klesprodusentene du, at de aldri lærer!!!

Avsporing gjør det hele mer artig:-)

Skrevet

Fniiiis....hehe.. da kaller vi det avsporing! For her er vi alle i godt lune;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...