Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg har ME og fungerer normalt et par timer til dagen. Når jeg blir presset og er veldig sliten blir jeg sint/utålmodig eller passiv. Klarer unntaksvis å ha barna alene en dag, ca 9 timer, men det er ikke mer enn et par ganger i måneden. Jeg kan ikke presse meg og fungere bra likevel. Hvis mannen min døde, hvordan skulle jeg klare å ta vare på ungene da? Har ikke familie i nærheten. Deres kommentarer?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Da måtte du vel fått avlasting og noen til å hjelpe deg hjemme.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Du er jo mamma'n deres uansett:) Og de blir jo større etterhvert. Men du hadde sikkert hatt rett på avlastning og en eller annen form for assistent i hverdagen. Jeg vet ikke om dette defineres som handicap, eller som sykdom alene.... En kan jo bli frisk av ME også
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 du vil helt sikkert tro jeg er "gal" men har du snakket med en klarsynt? vet av noen som hadde fått diagnosen ME av legen, men det viste seg de hadde klebe ånder (ånder som kleber seg fast til mennesker å stjeler energi) vet det høres latterlig å enkelt ut, men verdt å sjekke ut?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Dette ville jeg undersøkt NØYE! Min mor har fått diagnosen ME nå -etter mye styr og lang tids sykdom.. Man vet jo så lite om dette og det kan jo komme av mange forskjellige ting. Noen blir bra, mens andre må belage seg på at dette er situasjonen livet ut. Jeg ville satt opp testamente, ordnet med forsikringer og gjort ALT jeg kunne for at livet til meg og min familie var sikret på alle tenkelig måte hvis uhellet skulle være ute. Jeg hadde IKKE satset på at det offentlige hadde kommet til unnsetning. Folk med mer "synlige" og konkrete handicap sliter jo med å få hjelp og etter å ha sett den behandlingen moren min har fått, ville jeg gjort ALT for å sikre meg og min familie!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Hvordan går man fram? Mye humbug og useriøse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå